Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
origineel gepost door streetglow
Ja het was een geslaagde meeting. En ik heb nu ook een de corsa cabrio van dichtbij kunnen bekijken:afro
ennuh viel het tegen of mee?:P
viel mee ,ik persoonlijk vind het er mooi uit zien en veel zie je er ook niet van rijden.
ik zou er maar zuinig op zijn meid zodat je er lang plezier van hebt.
origineel gepost door streetglow
Ja het was een geslaagde meeting. En ik heb nu ook een de corsa cabrio van dichtbij kunnen bekijken:afro
ennuh viel het tegen of mee?:P
viel mee ,ik persoonlijk vind het er mooi uit zien en veel zie je er ook niet van rijden.
ik zou er maar zuinig op zijn meid zodat je er lang plezier van hebt.
da komt goed hoor;) ik wacht alleen op de oh zo mooie zonnetje;) dan kunne we es lekker gaan toeren..
hij zal ook nie gauw de deur uit gaan..
sterker nog denk da hij zolang dat hij rijd en goed is in mjin bezit blijft;)
nog wa aanpassingen er aan maken maar da komt wel :angel