Wintermeeting Panningen 10 Januari 2010!!!

Forumindex Forums Overige Meetings Wintermeeting Panningen 10 Januari 2010!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
  • Auteur
    Berichten
  • #17542892
    Flpke
      Lid sinds:
      27 August 2008

      Zijn er niet meer foto’s?

      Ik was vergeten foto’s te maken.. Had de camera wel bij:angel

      #17542893
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        origineel gepost door piet
        helaas wij hadden hier heel graag bij willen zijn maar ivm prive omstandigheden is dit niet gelukt en is er flink miscommunicatie geweest ik heb hiervoor persoonlijk ook big sexy een mail gestuurd voor enige opheldering wat er precies is,wij hopen dat de leden het ons vergeven want het was zeker de bedoeling geweest om te komen want we hadden aanmeldingen ervoor bij ons in de club,ff ter verduiding de club zelf heeft geen problemen het heeft prive met mij te maken ivm ziekte voor als men zich het afvraagd,ik zie wel mooie foto’s gemaakt en mooie opkomst geweest hopelijk zijn wij de volgende keer wel van de partij :thumbup

        zoals gezegd piet, absoluut no hard feelings. kun jij ook niks aan doen, en volgende keer zijn jullie natuurlijk weer net zo van harte welkom als deze keer!

        #17542894
        hanskadett
          Lid sinds:
          18 April 2009

          :(balen als een stier wou ook graag komen heb ik gvd :fy1de griep gekregen 4 dagen klote zooi aan de foto’s te zien wel gezellig geweest:P misschien eens in weert sportpark boshoven allemaal bij elkaar komen:P

          #17542895
          daan
            Lid sinds:
            1 July 2004

            het was weer een leuke meeting.
            goed geregeld allemaal !!

          4 berichten aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.