Bij deze het volgende: heb andere injector gehaald, garagist zij van, ik moet deze inleren in uw ecu want er zit een code op,
want nu??
hou dit in uw achterhoofd he, heb in begin alles zuiver gemaakt misschien beetje te veel, heb ook men gashuisklep, dat kapje afgehaald en juist aan dat dingetje gekomen, verder heb ik gelzen dat ik nu men gashuisklep terug moet syncroniseren met men ecu klopt dit???
weet jij bedreft hier over mee te vertellen??
verder toen ik alles het gedaan, wou ik men auto starten voor de eeste keer en wat mij opviel was, ik draai contact om 1keer, draai nog ene verder hij start of wilde starten en toen hoorde ik achter dachbord moterkap, zo tek geluid, en toen viel overal de stroom uit, batterij opgeladen, terug gezet en draaiende weer aan contact en start maar start ook niet! verder heb ik geprobeerd om deze aanrijden, bedoel getrokken met een jeep.
en wat bleek moter sloeg aan, maar kon geen gas geven deed gewoon niks en moter viel ook uit,
dat is mijn punt verder komt mu de garagist niet in men ecu, kan geen verbinding maken ofzo iets, kan dit slecht massa zijn of
heb jij hier meer ervaring in
dank u