Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › wil het nu eindelijk eens weten
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 september 2009 om 11:10 #17527812
datum eerste toelating op kenteken van 98 of ouder:)
30 september 2009 om 15:33 #17527813dit is de mijne.
woon zo’n beetje tussen de huesmolen en de korenbloem in.ik houd mijn ogen open voor jouw corsa in ieder geval:P
en dat verlangen naar meer vermogen blijft altijd zoals al vermeld haha.
in de zomer is het leuk;maar zodra het gaat regenen heb je niet veel aan dat extra vermogen:D30 september 2009 om 15:48 #17527814in de zomer is het leuk;maar zodra het gaat regenen heb je niet veel aan dat extra vermogen:D
wrrm niet dan 225 door de regen met weinig zicht gaat makkelijk hoor :thumbup
30 september 2009 om 18:41 #17527815bedoel ook meer met optrekken:P
30 september 2009 om 20:46 #17527816leuk juist.. de snelweg op komen met 120 met spinnende banden…. :wors
of 80 rijden en dan planken.. blijft spannend:jerry regen heeft ook wel wat..
maar bij echt veel regen pak ik liever de sub..(die gaat gewoon de hoek om,met mijn rijstyle:afro)
corsa moet ik me echt inhouden………………………………………af en toe:wors
maar uuhh -offtopic-offtopic-offtopic-offtopic2 oktober 2009 om 04:19 #17527817origineel gepost door Lex
dit is de mijne.
woon zo’n beetje tussen de huesmolen en de korenbloem in.ik houd mijn ogen open voor jouw corsa in ieder geval:P
en dat verlangen naar meer vermogen blijft altijd zoals al vermeld haha.
in de zomer is het leuk;maar zodra het gaat regenen heb je niet veel aan dat extra vermogen:Dmooi ding hoor, je rijd op je winterbanden ofzo?
hou mijn ogen ook zkkr open voor die cora van jou, misschien ooit als we samen bij het stoplicht staan dat ik je er ffies uittrek:angel met mijn 65 pk:hmmz2 oktober 2009 om 18:43 #17527818winterbanden nee hoor haha.
is meer een’ sleeper’ look.
zitten bijna kale toyo’s voorop,nieuwe kumho’s komen er volgende week op.
had eerst een 1.2 embleempje op de kofferbak geplakt en gsi verwijdert maar dan komt echt iedereen naast je staan bij het stoplicht ipv er achter:D2 oktober 2009 om 20:23 #17527819hmm
ga ik ook maar s doen dan haha, op de B dan, op de A stond altijd gewoon 1.0 maar aan alle 2 de kanten 1 ;)hier komt er zoiezo bijna niemand naast een corsa gsi staan… alleen van die corrado/golf 3 rijders met petjes die denken dat ze snel zijn… of iemand die denkt dat die je eruit trekt, zoals n impreza wrx of vanaf corvette/porsche klasse…
toch wel grappig dat je ze dan met n corsa met 280pk voorwielaandrijving met 2 toyo’s r888 en n sper dan gewoon ver voor ze blijft ;)
3 oktober 2009 om 07:55 #17527820origineel gepost door Lex
winterbanden nee hoor haha.
had eerst een 1.2 embleempje op de kofferbak geplakt en gsi verwijdert maar dan komt echt iedereen naast je staan bij het stoplicht ipv er achter:Dhaha, ja, is juist leuk toch;)
3 oktober 2009 om 21:23 #17527821Hey robert jij ook hiero:) Als je es een nieuw blokje erin wil zetten wil ik je wel helpen ;)
Zie je vaak rijden, je wou had toen die zwarte tigra van me gezien bij Veza dan weet je het wel :)4 oktober 2009 om 16:10 #17527822origineel gepost door TigraFreakMenno
Hey robert jij ook hiero:) Als je es een nieuw blokje erin wil zetten wil ik je wel helpen ;)
Zie je vaak rijden, je wou had toen die zwarte tigra van me gezien bij Veza dan weet je het wel :)heey,
ja, weet nog wie je bent, wist niet dat je hier op zat:thumbup
mijn corsa gaat weg. ga morgen een testrit maken in een astra 1.6 8v uit 2002. kon het met de prijs eens worden. kreeg een hele goeie inruil voor mijn corsa. astra stond in schagen op die automarkt vandaag.wil volgend jaar een oude corsa b kopen. moet buitenom perfect zijn.dan een 1.6 16v gsi blok erin hebben, dus zal aan je denken als ik zover ben:angel
ik zie jou nooit, rij je die koperkleurige tigra nog?
4 oktober 2009 om 18:32 #17527823Nee die is al ff verkocht, vind het trouwens nog steeds klote dat hij weg moest…
Rij nu in een paarsige opel calibra 2.0 8v ;)
Nu net 3 weken vakantie achter de rug dus zal je me weer ff meer op de weg zien king:4 oktober 2009 om 19:10 #17527824origineel gepost door TigraFreakMenno
Nee die is al ff verkocht, vind het trouwens nog steeds klote dat hij weg moest…
Rij nu in een paarsige opel calibra 2.0 8v ;)
Nu net 3 weken vakantie achter de rug dus zal je me weer ff meer op de weg zien king:mankeerde er ineens veel aan je tigra?
hou mijn ogen open voor die calibra:wors6 oktober 2009 om 02:12 #17527825origineel gepost door Lex
winterbanden nee hoor haha.
had eerst een 1.2 embleempje op de kofferbak geplakt en gsi verwijdert maar dan komt echt iedereen naast je staan bij het stoplicht ipv er achter:D:wors:wors
heb ook 1.4 achter op men b c20xe :D die gezichte van die mensen als je dan optrekt :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.