wielmoeren

Forumindex Forums Modellen Insignia wielmoeren

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    frits49

Ik heb een vraag ik heb andere velgen/wielen gekocht , was 17 inch en nu 16 inch , ik heb dezelfde moeren gebruikt ,maar gisteren was er een handelaar die zij je moet andere moeren gebruiken omdat de eerste velgen staal zijn en nu LM , is dat waar ? ik heb nu 22 mm moeren zou graag 19 mm willen . Ik heb mij op een andere naam moeten registreren omdat dat mijn vorige inlog gegevens niet meer willen sorry kon er niet meer opkomen ! Dan heb ik nog een volgende vraag , moet ik ook naar de dealer om het in de computer van de auto te laten wijzigen ?

johanhummer9
      Deelnemer

Origineel lm van opel?

Volgens mij heeft de insignia dezelfde moeren voor staal als LM

En nee…….

frits49

Ja ik heb er niet bij vermeld dat het de originele Opel velgen zijn, ik heb ze van een Opel insignia bezitter overgenomen die de wagen afgelopen jaar nieuw gekocht heeft en en hooguit 500 km mee heeft gereden ( wilde 19 inch velgen hebben , maakt mij niet uit het gaat mij om de comfortabelheid en niet om de sportiviteit, maar kan ik ook andere moeren erop plaatsen van b.v.19 mm ?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.