wiel lager rekord c sedan vervangen ???

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD wiel lager rekord c sedan vervangen ???

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    hanskadett

hallo beste mensen is er iemand die mij vertellen kan hoe je linksachter bij een rekord sedan 1.7 het wiellager moet vervangen mijne is zo juist gestorven wat moet ik allemaal los dreaaien en is het makkelijk te doen of moet je echt een halve garage uitrusting hebben om te vervangen laat het mij aub via u2u of mail weten vierkantebroek@hotmail.com alvast iedereen bedankt voor de info:(

Fearless
      Deelnemer

de steekas zal iig los moeten…
        Tis mijzelf nog altijd tegengevalle om die dingen te vervangen van een achterwielaandrijver/4×4

astraminator
        Deelnemer

Je zal toch een redelijke uitrusting moeten hebben. Steekassen moeten eruit getrokken worden met een slagtrekker. Lagers verwijderen en de nieuwe erop zetten met een werkplaatspers.

Die heeft niet iedereen zomaar in zijn schuurtje staan. Of je moet er zelf een maken.

hanskadett

tering ben ik blij mee zit blijkbaar een kegellager in en er zijn twee soorten een bredere en een smallere god weet welke ik moet hebben en hoe goed komt zoiets los:fy1

Fearless
            Deelnemer

Die steekas kan je er uit halen, dan kan je langs een garage om er een nieuw lager aan te persen.
              Maar is er totaal niet mee te rijden dan?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.