Wiechers veerpootbrug en JOM Hoodlifts

Forumindex Forums Modellen Astra Wiechers veerpootbrug en JOM Hoodlifts

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Vertiligo
    Deelnemer

Hey iedereen,

ik heb afgelopen zaterdag in Essen een paar dingen gekocht om mijn OPC weer lekker mee te verwennen, onder andere nieuwe achterbumper, veerpootbrug, spoilerzwaard en hoodlifts.

Nu wilde ik vandaag bezig gaan de hoodlifts te plaatsen maar er zit geen duidelijke beschrijving bij (lees: Niet voor de Astra G), geprobeerd om die van de astra f te volgen maar dit wilde niet echt lukken. Heeft iemand een foto en/of duidelijke omschrijving hoe je deze plaatst?

En dan het volgende. Bij de veerpootbrug zit helemaal geen beschrijving…..Graag hier ook wat informatie over hoe te plaatsen en dergelijke want ik hoor uit verschillende hoeken dat hij op de krik moet en dat hij niet goed zou zijn voor mijn auto en al dat soort dingen. Het gaat om de Wiechers 331021.
      Bij het passen viel me al wel op dat het zekeringsblok en al in de weg zit dus die moeten sowieso iets aan de kant, maar een foto zou veel duidelijkheid geven.

Het betreft een Astra G OPC uit 2000 met een X20XER.

Alvast beadnkt :wors

RISL
      Moderator

Voor je hooflifts heb ik een handleiding voor de Astra F en G in één document, maar die is als pdf en kan ik hier dus niet plaatsen. Als je mij je e-mailadres pm’t, stuur ik ‘m even per mail.

Vertiligo
        Deelnemer

@RISL wrote:

Voor je hooflifts heb ik een handleiding voor de Astra F en G in één document, maar die is als pdf en kan ik hier dus niet plaatsen. Als je mij je e-mailadres pm’t, stuur ik ‘m even per mail.

PM en alvast bedankt :)

RISL
          Moderator

Ik vind net ook nog een handleiding over een veerpootbrug plaatsen, die mail ik je ook nog.

Vertiligo
            Deelnemer

Hey RISL,

het is gelukt met de hoodlifts:) morgen de veerpootbrug monteren en dan maar wachten op de bumpers:P

Hartstikke bedankt:)

Laserlite
              Deelnemer

@RISL

Kan je misschien de handleiding ook naar mij sturen?

Alvast bedankt.

RISL
                Moderator

Laserlite, pm mij even je e-mailadres en wat je wilt hebben (hoodlifts of veerpootbrug?)
                  Heb nog veel meer van dat soort handleidingen trouwens, ik ga binnenkort eens kijken of ik ze kan overzetten op dit forum.

Vertiligo
                  Deelnemer

Hey,

ik heb ze gevonden op het internet…. Hier zijn de MK4 (Astra G) ‘workshops’: http://www.astraownersclub.com/4images/categories.php?cat_id=2

Misschien dat je ze via de link kunt plaatsen ofzo :D

RISL
                    Moderator

Okay, ja, ik kreeg ze gisteren zo snel niet gevonden, vandaar dat ik ff per mail deed.
                      Ik heb al iets ontdekt waarmee ik ze op ons eigen how-to deel kan plaatsen, ga ik deze week mee beginnen.

Vertiligo
                      Deelnemer

Ok dan:D misschien wel makkelijk voor de volgende persoon die met dit zit:P

Vertiligo
                        Deelnemer

Hey,

ben vanmorgen begonnen met de veerpootbrug, nu krijg ik de zekeringskast wel goed en al maar hoe krijg ik die zwarte plastic kappen er vanaf? Dat is Stap 2 in die handleiding, heb al van alles geprobeerd maar het zal natuurlijk weer net dat ene zijn wat ik nog niet heb geprobeerd haha :hmmz

Silence
                          Deelnemer

Als je die zwarte kappen bovenop je veerpoten bedoeld deze zitten vast met de bout waarmee ook je veerpoot bevestigd zit als je die loshaalt kan je ze er zo vanaf halen.

Vertiligo
                            Deelnemer

Ja, die bedoel ik…. Binnenkort maar even proberen, eerst even een spuiter zoeken die me de brug in een andere kleur wil spuiten (OPC-blauw met rood vind ik toch niet zo mooi staan dus :hmmz )

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.