Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Wie zoekt er nog onderdelen voor een Senator B
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 oktober 2012 om 15:01 #17252688
Omdat het niet een hele auto is plaats ik deze post maar hier.
Ik heb een Senator B aangeschaft die binnenkort naar het oud ijzer gaat.
Hij is namelijk stok verrot. (eeuwig zonde maar goed)
Heeft er iemand nog belang bij bepaalde onderdelen???
Lak is er verweerd. Van binnen een standaard Senator B. (geen CD)
Stoffen stoelen nog goed. Alleen schade aan rugleuning bestuurdersstoel.Motor, versnellingsbak en uitlaat hou ik zelf.
Bij interesse graag U2U.
Foto’s volgen
2 oktober 2012 om 16:34 #18073028
Wel instapschade aan de rugleuning van de bestuurdersstoel.12 oktober 2012 om 18:37 #18073027Schokbrekers en veren achter? Weet niet in wat voor staat ze zijn. Als de schokbrekers nog behoorlijk weerstand geven dan heb ik wel belang bij zo’n setje.
12 oktober 2012 om 21:51 #18073026Ja Peter die wou ik graag zelf voor mijn Senator gebruiken.:P
Jij hebt toch een R25 bak in je Monza liggen.
Bevalt dat goed?
Ben ook van plan een R25 in mij Senator te lepelen.Naast het inkorten van de aandrijfas zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden?
Schakelstang bijv.?12 oktober 2012 om 22:40 #18073025@kywieman wrote:
Ja Peter die wou ik graag zelf voor mijn Senator gebruiken.:P
Jij hebt toch een R25 bak in je Monza liggen.
Bevalt dat goed?
Ben ook van plan een R25 in mij Senator te lepelen.Naast het inkorten van de aandrijfas zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden?
Schakelstang bijv.?Aaah, jammer. Maar een R25 werkt best lekker in de monza. Enige irritante is de aandrijfas, deze zit met een kraaiepoot bevestiging vast. Maar de R25 kwam uit een A1 senator dus al het werk was al gedaan. Pook e.d. past gewoon zonder problemen in het gat van de tunnel zonder aanpassingen. Naar mijn idee kan de bak meer hebben, echter is het schakelen wat hakeriger dan bij een 240. Getrag is wat smeuïger. Oh ja, de achteruit zit op een andere plek.
Ga je trouwens blok en bak overzetten? Of alleen de bak?
13 oktober 2012 om 19:39 #18073024Ben ik nog niet helemaal over uit.
Heb nu een 3.0 L-jetronic in mijn senator liggen.
En heb een C3.0LE met motronic 5 bak.
Het blok en injectie systeem wat overblijft gaat in een Admiral B.
Dit omdat we de carburateurs niet goed krijgen.22 februari 2013 om 21:19 #18073029Hery Met michael..Als je de senator nog hebt..
ik zoek de achter zijpanelen met wielrand links en rechts..
De deurpanelen en middenconsole eventueel
De kofferbak mechanisme dat de klep omhoog houdt
Ben benieuwd..Fijne avond Groetjes michael
23 februari 2013 om 20:15 #18073030Heb wel belang bij de complete stuurkolom met kappen. Als je het kan opsturen ?
laat maar weten wat je r voor wilt hebben incl. verzendkosten ?
Gr, nico.
24 februari 2013 om 20:10 #18073031Sorry heren,
De auto licht al een tijdje op de ijzerbult.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.