Wie weet wat er mijn Omega is gebeurd??

Forumindex Forums Modellen Omega Wie weet wat er mijn Omega is gebeurd??

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    johan1981
    Deelnemer

Ik heb in september 2012 mijn Omega verkocht aan mensen uit Den Haag. Nu zocht ik laatst het kenteken op van de Omega en daar zag ik tot mijn schrik dat deze gedemonteerd is!!? :cry

Wie heeft de Omega toevallig ergens gezien (misschien op autokerkhof) in regio Den Haag?

Het betreft een Zilvergrijze 2.5i V6 Sport Sedan van 1998 met Bose audio en een Irmscher einddemper van een Station.

De Omega was nog in zeer nette staat, misschien dat er een ongeluk mee is gebeurd of zo!? De persoon die hem van mij gekocht heeft, heeft er maar 3mnd in gereden.

Kenteken was overigens TJ-RN-92

Wie weet het? Ben toch wel benieuwd over het hoe en wat van het einde van mijn Omega.

wim-v6
      Deelnemer

Heeft er wel een tijdje een sedan gestaan bij de Graaf Leiden (wassenaar), Sedan Met bose audio Zilvergrijs.

Als dat m is, heb ik in ieder geval de Ruitenwisserhendel met stekkers en Gele regelbare interval relais ervan liggen.

Willem

peter777
        Deelnemer

Hoop niet dat dit hem is :P http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/32-ongevallen/16232-auto-rijdt-pilaar-onder-gebouw-uit” onclick=”window.open(this.href);return false;

johan1981
          Deelnemer

@wim-v6 wrote:

Heeft er wel een tijdje een sedan gestaan bij de Graaf Leiden (wassenaar), Sedan Met bose audio Zilvergrijs.

Als dat m is, heb ik in ieder geval de Ruitenwisserhendel met stekkers en Gele regelbare interval relais ervan liggen.

Willem

Kon je ook zien wat er mee was? Was het een uitvoering met Xenon en net Sport interieur zonder instapschade? Op de achterklep zat er naast het embleem met de naam “OPEL” een zwart “blokje” op.

Vind het nog steeds erg jammer dat hij gedemonteerd is, ‘t was dat ik ‘m niet meer kon betalen, anders had ie nog bij mij op de dam gestaan….. Was een nog best nette auto die geweldig reed.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.