Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Wie weet waar mijn oude tigra is
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 april 2010 om 21:20 #17220137
heb mijn tigra in februari 2009 verkocht aan een tigra liefhebber.
hij was bekent met het feit dat de chassisbalk links en rechts moesten worden gerepareerd vanwege roestschade.
echter heeft hij hem in juli 2009 verkocht.
de laatste keer dat ik op het rdw keek was hij niet meer apk gekeurd en ook niet verzekerd .
het gaat om een rode metalic opel tigra uit 1996 met het kenteken NN-TP-77
18 april 2010 om 00:13 #17658008denk dat het bijna onmogelijk is om hem te vinden.
tenzij hij of zij zich ergens op een forum meld met foto’s erbij, hehe…die van mij heb ik ingeruild in maart dit jaar en zag dat hij deze week weer is verkocht, waar hij nu is weet ik ook niet, ben benieuwt of hij of zij zich aanmeld op dit forum.
18 april 2010 om 09:17 #17658009Ik heb destijds de auto van je gekocht met het plan om de kokerbalken links en rechts te repareren.
Maar buiten dat ik er geen tijd voor vond, was er toch veel meer aan.
De kokerbalk links en rechts waren slecht, balkjes voor bij ophanging ook beide. Alle 2 de veerschotels waren bijna door. Grote gedeeltes van de bodemplaat waren ook rot o.a. bij de brandstoftank. Wil je er nog wat fantsoenlijks van maken, moest je bijna de gehele bodem vervangen.
En ook de versnellingsbak gierde behoorlijk in de 2de en 4de versnelling, die was ook toe aan revisie.Dus het was wat meer als alleen 2 stukjes in de chassisbalk lassen. Alleen een Ford ka is erger als een tigra.
Echt jammer van deze mooie auto’s. Maar de meeste tigra’s van deze leeftijd zijn ver heen. jammer.18 april 2010 om 09:52 #17658010weet jke dan toevallig waar ie heen gegaan is
18 april 2010 om 10:19 #17658011origineel gepost door miraltje
weet jke dan toevallig waar ie heen gegaan isErgens naar het zuiden van Limburg. Waar weet ik niet.
18 april 2010 om 17:17 #17658012Ik heb hem een paar keer hier in Maastricht gezien.
Ik dacht dat deze auto toendertijd veel nieuw plaatwerk gekregen had en roestvrij gemaakt was.
Ik snap niet dat er bij zo’n grote reparatie geen aandacht aan de bodem word besteed.18 april 2010 om 21:05 #17658013origineel gepost door patman
Ik heb hem een paar keer hier in Maastricht gezien.Ik dacht dat deze auto toendertijd veel nieuw plaatwerk gekregen had en roestvrij gemaakt was.
Ik snap niet dat er bij zo’n grote reparatie geen aandacht aan de bodem word besteed.vergeet niet dat mijn tigra in 2004/2005 gestript en nieuw plaatwerk gekregen heeft.
in 2007 heb ik na overleg met mijn cubaanse vriendin nu vrouw besloten om voor onze relatie te kiezendit bracht behoorlijk kosten met zich mee en met het oog op de toekomst(gezin) besloten de tigra te verkopen.
de bedoeling van mij was geweest om de kokerbalken compleet te vervangen kosten a 1500 euro per kant a franco style.
de offertes heb ik hier nog liggen.
deze kosten verdien je niet terug en daarbij komt dat de tigra niet geschikt was voor een gezin.
er is dus wel aandacht aan de bodem besteed maar door omstandigheden heb ik het niet kunnen verwezelijken. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.