wie weet waar deze kadett coupe is gebleven

Forumindex Forums Modellen Kadett wie weet waar deze kadett coupe is gebleven

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    motormuis012
    Deelnemer

Hallo allemaal
      Ik ben in de jaren tachtig eigenaar geweest van een Kadett 16s coupe, en ik vroeg mij af of er iemand is waar hij is gebleven en of hij nog bestaat ,het gaat om een bruine coupe 16s bj:79 met het kenteken DN-91-PS ik heb deze auto 4 jaar gehad waar van ik er het laatste jaar rally gereden heb dat was 1986 daar na heb ik de auto verkocht om een Manta b omtebouwen tot 400 met een echte 400 motor met 250 pk deze heb ik 15 jaar gehad ook deze heb ik vekocht in 1996 hier na heb ik een Calibra turbo uit bj:92 gehad deze hab 245 pk gedaan door Mantzel heb ik in 2000 ingeruild tegen een Subaru Impreza GTT bj:96 deze heb ik in 2007 motorisch onderhanden genomen en heeft nu 325 PK en 425nm koppel met een standalone ecu er moeten alleen nog 270grade nokkenassen in en op nieuw afstellen dit zijn werksaamheden die ik zelf doe .

theunm

volgens de site van vwe is de auto het land uit
        in 2004 is de auto voor het laatst in ander handen over gegaan in nederland

theun

Anoniem

Deze kadett komt mij bekend voor. De Kadett is helaas gesloopt door Bart S. uit Belgie.

Zo ging hij naar Belgie:

Foto’s van de wagen:

Deze heeft Bear79 nog in zijn bezit gehad. Zie zijn topic:

http://forum.opelkadettcclub.nl/viewtopic.php?f=18&t=3273″ onclick=”window.open(this.href);return false;

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.