Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › wie weet er meer over deze commo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 oktober 2010 om 05:45 #17742244
dat je niet tot sintjuttemis gaat wachten tot er iemand komt snap ik ook wel
maar als je zelf een afspraak gemaakt heb dat aspirant koper zondag komt
verkoop jij m dan ook vrijdag al aan ander dangroet michel
23 oktober 2010 om 07:22 #17742245en weer te koop
http://link.marktplaats.nl/38880271023 oktober 2010 om 07:38 #17742246origineel gepost door mies&geri
dat je niet tot sintjuttemis gaat wachten tot er iemand komt snap ik ook wel
maar als je zelf een afspraak gemaakt heb dat aspirant koper zondag komt
verkoop jij m dan ook vrijdag al aan ander dangroet michel
Nee hoor.
Ik heb het volgende nog niet zo heel lang geleden mee gemaakt.
– Maak vrijdags afspraak met een GOEDE KENNIS van mij dat mijn vriend serieus is geinterreseerd in zijn CC met ascona neus.
– De afspraak was de zaterdag erna 11.00u
– Tussentijds krijgt verkoper telefoon van geinterreseerde uit het verre Noorden.
– Verkoper deelt hem mede dat hij eerst al een afspraak met ons heeft.
– Geinterreseerde uit het Noorden vertrekt ‘snachts om 04.00u en is om 08.00u op het verkoopadres.
– na veel gezeur wordt de auto aan de Noordeling verkocht, en wij worden om 09.00u afgebeld.– half jaar later staat CC/asconaneus weer op mp.
23 oktober 2010 om 15:23 #17742247en die GOEDE KENNIS is geen goede kennis meer zeker :o
23 oktober 2010 om 19:32 #17742248origineel gepost door Jo
Nee hoor.
Ik heb het volgende nog niet zo heel lang geleden mee gemaakt.
– Maak vrijdags afspraak met een GOEDE KENNIS van mij dat mijn vriend serieus is geinterreseerd in zijn CC met ascona neus.
– De afspraak was de zaterdag erna 11.00u
– Tussentijds krijgt verkoper telefoon van geinterreseerde uit het verre Noorden.
– Verkoper deelt hem mede dat hij eerst al een afspraak met ons heeft.
– Geinterreseerde uit het Noorden vertrekt ‘snachts om 04.00u en is om 08.00u op het verkoopadres.
– na veel gezeur wordt de auto aan de Noordeling verkocht, en wij worden om 09.00u afgebeld.– half jaar later staat CC/asconaneus weer op mp.
die noordeling had bij mij echt een rit voor jan lul gehad
afspraak is afspraak zelfs als hij meer geboden zou hebben
dat is m mede gedeeld door telefoon dus als hij gaat rijden heeft ie pechgroet michel
25 oktober 2010 om 17:08 #1774224916 -10 op naam gezet en 300 euro duurder
27 oktober 2010 om 15:57 #17742250die noordeling had bij mij echt een rit voor jan lul gehad
afspraak is afspraak zelfs als hij meer geboden zou hebben
dat is m mede gedeeld door telefoon dus als hij gaat rijden heeft ie pechBij mij ook hoor… Wat ie ook bood.
Allemaal begrepen en allemaal goede vrienden hoor. Maar voor mij blijft gelden:
AFSPRAAK IS AFSPRAAK en beloofd is gewoon beloofd.
Wijk je daarvan af ben je voor mij aangetoond en met certificaat en al een compleet onbetrouwbare lul.27 oktober 2010 om 19:12 #17742251origineel gepost door sik
Dat hindert helemaal niks, wie het eerst met geld komt heeft m toch, had ie gelijk moeten gaan kijken. Geen hand vol maar een land vol is het toch.
Als ik wat te koop heb staan wacht ik ook niet op iemand die dan en dan komt kijken, degene die het eerst betaald neemt het mee.
Anders blijf je aan de gang, de helft van die gasten komt toch niet opdagen.Absoluut :thumbup ik heb al vele tientallen keren voor janLUL zitten wachten op iemand die een afspraak had om iets op te komen halen, en die dan niet op kwam dagen.
bv: vrijdag belt er iemand voor een onderdeel en wil die zondag op komen halen. PRIMA.
kort daarop belt er iemand die zaterdag erom wil komen, maar helaas ik heb al een afspraak op zondag.
Maar dan komt die persoon zondag niet, en LAAT OOK NIETS VAN ZICH HOREN en hoor ik ook niets meer van die ander…
Endus blijf ik met het onderdeel zitten terwijl ik het zaterdag al had kunnen verkopen :fy1degene die het eerst betaald neemt het mee, tenzij dat het een goede kennis is, die ik kan vertrouwen, dan durf ik nog wel eens een gokje te nemen.
27 oktober 2010 om 20:06 #17742252origineel gepost door mr-turbo
Absoluut :thumbup ik heb al vele tientallen keren voor janLUL zitten wachten op iemand die een afspraak had om iets op te komen halen, en die dan niet op kwam dagen.bv: vrijdag belt er iemand voor een onderdeel en wil die zondag op komen halen. PRIMA.
kort daarop belt er iemand die zaterdag erom wil komen, maar helaas ik heb al een afspraak op zondag.
Maar dan komt die persoon zondag niet, en LAAT OOK NIETS VAN ZICH HOREN en hoor ik ook niets meer van die ander…
Endus blijf ik met het onderdeel zitten terwijl ik het zaterdag al had kunnen verkopen :fy1degene die het eerst betaald neemt het mee, tenzij dat het een goede kennis is, die ik kan vertrouwen, dan durf ik nog wel eens een gokje te nemen.
dus maak jij geen afspraak dat je tot zondag vasthoud
of wel
dan zeg je gelijk van nu komen anders is de eerste die komt de eigenaar
of maak je wel afspraak en zegt kom zondag maar en dan vrijdag al verkope aan andergroet michel
27 oktober 2010 om 20:26 #17742253ik zie het al. iedereen heeft zijn eigen mening.
ik ben wel van mening dat sommige niet veel ervaring hebben met sommige klanten. maar ik kan je vertellen dat er van de 6 mensen zijn die een afspraak maken om onderdelen te halen er 5 zijn die maar op komen dagen. en dat is per week.
daarom, wie het eerst maalt het eerst heeft. en ik kan alle dagen hoor. het ligt aan de koper zelf wanneer hij of zij het spul op komt halen. en tsja, als je dan voor over een week een afspraak maakt, dan kan er iemand tussen komen die hetzelfde onderdeeltje wilt hebben. maargoed, wij hebben er weinig last van omdat het bij ons al minimaal 10 dubbel in de schap.
maar als er iemand vraagt om bijvoorbeeld een getrag 265, ja die liggen ook niet met bosjes op de schap.
als je iets wilt dan haal ik het van de desbetreffende auto af. en als je dan vervolgens niet komt opdagen, nee dat is lekker. en als je een eigen zaak hebt, is dat helemaal kut. want 1 uur is over het algemeen 50,00. en als je 1 uur doet over bijvoorbeeld een achteras eronderuit halen dan kost het je nog is extra 50,00.:argue:fy1
maar laten we maar weer ontopic gaan. dit heeft ook geen zin, haha.
27 oktober 2010 om 20:33 #17742254gewoon heel simpel…
indien er een afspraak gemaakt moet worden 10% vooruit betalen:thumbup
kom je niet geld en product weg
is het product niet geheel volgens de beschrijving en de koper trekt zich terug geld terug plus benzine geld
anders om gewoon weer geld weg27 oktober 2010 om 20:35 #17742255jep, dat hanteren wij hier ook.:thumbup
27 oktober 2010 om 20:39 #17742256origineel gepost door bettus accu
jep, dat hanteren wij hier ook.:thumbupnetjes, binnenkort maar eens bij jullie langskomen
dan kom ik later wel eens een keer aan:P28 oktober 2010 om 06:20 #17742257Mensen zijn héél gemakkelijk. Dat is wat ik heb ervaren.
En wil je als verkoper een goede naam hebben, of nog belangrijker/moeilijker, een goede naam behouden, dan zul je toch klantvriendelijk moeten opstellen, zekers bedrijfsmatig.Bijv. Je zou in dit geval de originele klant kunnen bellen dat je de andere klant voor je neus hebt staan, en overleggen hoe en wat. Met een goed gesprek kan je ver komen.
één ding is wel zeker, wanneer het op het geld aankomt leer je de mensen, en vooral kennissen beter kennen!
28 oktober 2010 om 17:43 #17742258origineel gepost door Uniek
origineel gepost door bettus accu
jep, dat hanteren wij hier ook.:thumbupnetjes, binnenkort maar eens bij jullie langskomen
dan kom ik later wel eens een keer aan:Pniet te laat komen hoor. want straks is het onderdeeltje wat je zoekt net verkocht:o:P
28 oktober 2010 om 17:44 #17742259origineel gepost door Jo
Mensen zijn héél gemakkelijk. Dat is wat ik heb ervaren.
En wil je als verkoper een goede naam hebben, of nog belangrijker/moeilijker, een goede naam behouden, dan zul je toch klantvriendelijk moeten opstellen, zekers bedrijfsmatig.Bijv. Je zou in dit geval de originele klant kunnen bellen dat je de andere klant voor je neus hebt staan, en overleggen hoe en wat. Met een goed gesprek kan je ver komen.
één ding is wel zeker, wanneer het op het geld aankomt leer je de mensen, en vooral kennissen beter kennen!
spreekt voor zich, dat je wel mensen op belt om te zeggen van hoe en wat.:thumbup
29 oktober 2010 om 20:21 #17742260origineel gepost door Jo
blabla bla Geert Wilders komt niet voor niets uit limburg blabla blaHoe komt het dat bij jou de “find” functie niet werkt en een error geeft en en bij anderen niet ?
30 oktober 2010 om 07:41 #17742261origineel gepost door mr-turbo
origineel gepost door Jo
Geert Wilders komt niet voor niets uit limburgProef ik daar enige sporen van Jalouzie??
Hoe komt het dat bij jou de “find” functie niet werkt en een error geeft en en bij anderen niet ?
Ik ben nou eenmaal moeilijk te vinden, gelukkig. Maar als je me zoekt, ik ben het meest in m’n schuur!
30 oktober 2010 om 21:57 #17742262Mooi, dan kom ik binnenkort nog wel eens eens bakkie doen:P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.