Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › wie weet er meer over deze commo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 oktober 2010 om 21:39 #17227073
maatje van me uit zeeland heeft interesse, maar ff naar friesland om even te kijken wordt m niet.
eerst hier maar eens peilen hoe hij er aan toe is.
ik meen dat ik m hier al eens voorbij had zien komen maar
kan het niet meer vinden.bvd SIK
12 oktober 2010 om 21:51 #17742220AnoniemLid sinds:
1 January 1970ken de auto zelf niet??
maar denk dat je der iets over gelezen hebt op t big opels forum;)
daar had ik hem ook al eens gespot;);)
was n topic over dacht ik12 oktober 2010 om 22:05 #17742221AnoniemLid sinds:
1 January 1970tja, wat wil jij uitgeven,
en wat zijn jouw verwachtingen over deze commo.:hmmzd’r is idd al meer over beschreven, denk ook hier al eens,
maar heb jij of je maatje echt serieuze interesse,
bellen, vraag naar de uiterste prijs, is die prijs goed,
zelf heen gaan en overtuig jezelf :thumbup13 oktober 2010 om 06:54 #17742222Volgens mij heeft deze al eens eerder op MP gestaan, nog geen eens zo gek lang gelden (vorig jaar of zo). En ik heb de auto, geloof iik, wel eens in het echt gezien. Ik dacht tijdens een familiedag van de HOCN, of zoiets. Zo’n auto in deze oorlogskleuren vergeet je niet snel. Het is in ieder geval niet mijn smaak. Ik zal de auto daarom toen niet aandachtig bekeken hebben, dus over de staat kan ik niks zeggen..
13 oktober 2010 om 08:51 #17742223hij is een hele poos van iemand geweest die in veenendaal woonde.
volgens mij weet me pa wel zo ongeveer wat de staat van toen was(4 jaar geleden).
maar voor een echte GSE was het toen weinig geld waavoor hij toen te koop stond: 2250,00. en dat ook nog is met stuurbekrachtiging:O. wat best zeldzaam is bij die dingen mits hij origineel is.
13 oktober 2010 om 09:43 #17742224ik had m vorig jaar ook te koop zien staan in veenendaal ja.
bigopelsforum; wat een scheitzooi is dat tegenwoordig, dat je aanmelding goedgekeurt moet worden is tot daar aan toe, maar dat je eerst dit moet lezen en dat moet doen; DAT MAAK IK ZELF WEL UIT, dus daar kan ik het ook niet vinden :jerry
ik heb geen interesse maar die maat van me, en die woont in zeeland, de prijs maakt niet uit, maar hij wil geen project en om dan een hele dag in de auto te zitten om een rot ding aan te treffen…
en als ik kijk hoe lang die er al staat en hoe vaak de adv al bekeken is, schat ik dat er wel eens iemand is wezen kijken.
13 oktober 2010 om 10:43 #17742225me pa heeft net een hele mooie rekord c coupé binnen gekregen waar weinig tot helemaal niets werk aan zit.
misschien is dat wat voor hem?
13 oktober 2010 om 10:47 #17742226is denk ik best de moeite waard om te bekijken ziet er zo op het eerste gezicht best goed uit is tenminste niet een mat zwarte schijtbak afstand vind ik wel meevallen ;) woon zelf ook in friesland en is voor mij nog een dik uur rijden heb net laatst een diplo gekocht in nieuwkoop nabij shiphol ook effe naartoe wezen toeren en een paar dagen later nog een keer om hem op te halen stond ook al een tijd tekoop dat zegt niets en dat ie vaak bekeken is zegt me ook niets je hebt hier en op marktplaats tenslotte meer kijkers dan kopers
maar uhh succes :wors:wors:wors
14 oktober 2010 om 18:18 #17742227sik bedankt voor de post, ga zondag kijken naar deze wagen.
iedereen bedankt voor de reacties, heb er nu wat meer vertrouwen in om te gaan kijken.:P
14 oktober 2010 om 20:40 #17742228@bettus accu
zou ik je telefoon nummer mogen en het adres waar deze tie bezichtigen is?
dan kom ik zondag even langs als deze niks is.14 oktober 2010 om 20:42 #17742229je hebt een bericht.
22 oktober 2010 om 05:51 #17742230en heeft ie hem gekocht:D
22 oktober 2010 om 06:24 #17742231Nee, hij zou zondag gaan kijken en hij kreeg vrijdag een belletje dat ie was verkocht.
22 oktober 2010 om 08:19 #17742232Lekker is dat weer hee… :thumbdown
22 oktober 2010 om 08:32 #17742233de mentaliteit van tegenwoordig
afspraak maken en niet op komen dagen of na afspraak gouw aan ander verkopen
succes met je zoektocht
groet michel
22 oktober 2010 om 08:41 #17742234Dat hindert helemaal niks, wie het eerst met geld komt heeft m toch, had ie gelijk moeten gaan kijken. Geen hand vol maar een land vol is het toch.
Als ik wat te koop heb staan wacht ik ook niet op iemand die dan en dan komt kijken, degene die het eerst betaald neemt het mee.
Anders blijf je aan de gang, de helft van die gasten komt toch niet opdagen.22 oktober 2010 om 08:50 #17742235maar als er zondag afgesproken is en vrijdag al aan ander verkopen kom je ook niet over als betrouwbare verkoper
lijkt mijals hij zondag afspreekt en niet komt en je verkoopt m dan aan eerst volgende kan ik e wel iets bij voorstellen
groet michel
22 oktober 2010 om 09:02 #17742236origineel gepost door sik
Dat hindert helemaal niks, wie het eerst met geld komt heeft m toch, had ie gelijk moeten gaan kijken. Geen hand vol maar een land vol is het toch.
Als ik wat te koop heb staan wacht ik ook niet op iemand die dan en dan komt kijken, degene die het eerst betaald neemt het mee.
Anders blijf je aan de gang, de helft van die gasten komt toch niet opdagen.jep ben ik het mee eens. die mentaliteit handelen wij ook. of er moet van te voren een bedrag betaalt worden.
wie het eerst maalt, wie het eerst heeft.
22 oktober 2010 om 09:12 #17742237Als je voor zondag afspreekt en Vrijdag verkopen ze het opeens aan iemand anders, is dat erg kort door de bocht en vind ik de verkoper gewoon een gore hufter die zn afspraken niet nakomt. Lijkt me vrij duidelijk..
beloofd is beloofd en afspraak is afspraak.Jullie draaien gewoon de boel om en zeggen dat kopers niet betrouwbaar genoeg zouden zijn.
:thumbdown
Lelijk zaken doen hoor..22 oktober 2010 om 09:22 #17742238begrijp mij niet verkeerd. een klein bedrag van te voren betalen dient als een soort borg. als je er toch van af ziet, krijg je je geld weer terug uiteraard. maar dat is voor ons een teken dat je toch komt… zodat wij iets klaar kunnen leggen of er vanaf kunnen halen.:thumbup
22 oktober 2010 om 09:27 #17742239ervaring leert dat als ik eenmaal aanbetaald heb en ervanaf ziet toch mn geld niet terug krijgt
want dan is koop gesloten
en alsk langer dan uur in de auto moet zitten om te kijken wil ik wel zekereheid hebben dat ie er dan nog staat
wil m eerst zien dan beslissen alsk evt zou nemen dan betaal ik uiteraard wel aan maar auto al betalen voor ik m gezien heb NOWAYmaar goed zoals je zelf al aangeeft komen mensen vaak ook niet opdagen na afspraak
dan heb je alles klaar liggen komt er niemand blijf je daarvoor thuis dus kan me wel iets van indenkenben ik dan nog van oude stempel dat als ik afspreek ook daadwerkelijk kom
groet michel
22 oktober 2010 om 09:57 #17742240:P Er zijn aan alle kanten vd heg hufters :D niet opdagende kopers en de opeens toch aan iemand anders verkopende verkopers.
Ik snap het ook wel ja..Bovenstaand punt vind ik ook een mooie opmerking! als je iets aanbetaald ben je voor veel mensen eigenlijk al gebonden aan de koop.
Dus tref je weer een hufter, ben je met je goeie gedrag nog de lul.Ik ben ook van als ik zeg dat ik kom, dan kom ik.
Weet mn vriendin alles van! :cool:22 oktober 2010 om 10:58 #17742241ik heb iets van, de eerste die komt heeft die 1ste keus, en daar wil ik dan best een dag of 2 voor wachten, mocht iemand niet eerder kunnen komen, echter, komt iemand daadwerkelijk opdagen is tegenwoordig de grote vraag, en dan ben ik geneigd om de regel te hanteren, eerst komt eerst maalt, dus ik snap sommige verkopers wel
waarom geduld tonen voor iemand die wellicht niet eens komt opdagen?
dus neig ik toch naar de regel, wie het eerste komt heeft de eerste keus
dat iemand pas 2 dagen later kan komen kijken, is dan jammer maar daar kan ik weinig aan doen
22 oktober 2010 om 15:21 #17742242ook als je al afspraak hebt om 2 dagen later te komen kijken dus verkoper ervan weet
dan kan je net zo goed geen afspraken meer maken
want hij verheugd zich om zondag te komen kijken en word vrijdag al aan ander verkocht
gelukkig is verkoper nog wel zo dat ie even belt dat auto al verkocht is
anders rij je mooi voor nietsgroet michel
22 oktober 2010 om 21:49 #17742243origineel gepost door mies&geri
gelukkig is verkoper nog wel zo dat ie even belt dat auto al verkocht is
groet michelTja, als hij dat ook nog niet zou doen, was het wel een supereikel.
Maar zo gaat het nou eenmaal in dit handelwereldje.
Van de ene kant sluit ik me wel aan bij de mening van Sik. Ben je echt serieus, dan moet je d’r ook snel bij wezen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.