Wie o wie kan mijn helpen omgv Hoorn (Remmen nakijken)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Wie o wie kan mijn helpen omgv Hoorn (Remmen nakijken)

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237281
    Thurrock
      Lid sinds:
      15 May 2011

      Hallo,,

      Is er iemand in de buurt van hoorn die heel misschien even naar me remmen wilt kijken, ik heb hier het juiste gereedschap niet voor (krik) en de benodigde kennis niet.
      Het zit zo, als ik een noodstop heb gemaakt(was vandaag nodig iemand nam voorhang), maakt daarna mijn rem links voor een raar geluid, als ik dan een of 2x heb geremd is dit ook weer weg, ook toen ik hard remde leek het wel of ik de motorrem van een vrachtwagen er op had zitten(abs?)

      Laat maar even een berichtje achter.

      Met vriendelijke groet,

      Jelle

      #17874687
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Brommen trillen is inderdaad de ABS geweest en de rest van je probleem lijkt een beetje op een vast zittende klauw te duiden.

        Ik heb wel de benodigde spullen, alleen zit ik een aardig ent uit de buurt.

        Willem

        #17874688
        Thurrock
          Lid sinds:
          15 May 2011

          @wim-v6 wrote:

          Brommen trillen is inderdaad de ABS geweest en de rest van je probleem lijkt een beetje op een vast zittende klauw te duiden.

          Ik heb wel de benodigde spullen, alleen zit ik een aardig ent uit de buurt.

          Willem

          Nootdorp toch? is maar een uurtje sturen, aangezien sturen een hobby van me is :D
          Kan ik dat motorblok ook eens op bedrijfs-temp laten komen, die ritjes van 15min iedere keer is ook niet zo gezond voor em.

          #17874689
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            ja alles kan he, als je meer info wil kan je me PM-en

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.