wie o wie kan mij helpen met mistlampen Astra H aansluiten

Forumindex Forums Modellen Astra wie o wie kan mij helpen met mistlampen Astra H aansluiten

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249871
    roadrad
      Lid sinds:
      3 September 2011

      Hi allen,

      ik heb een Astra H uit 2006 zonder mistlampen… d.w.z. ik heb nu mistlampen, een dashboardschakelaar en ik heb zelfs een deel van de kabelboom maar heb geen idee hoe ik verder e.e.a. aan zal sluiten. Ik heb zelf meer met motorfietsen dan met auto’s maar ok. De mistlampen zijn ondertussen in de bumper gemonteerd alsmede de dashboard schakelaar… maar dat was het meest makkelijke werk. Is er iemand in de buurt van Alkmaar die mij hierbij zou kunnen helpen wellicht ? Er is dus geen voorbereide bekabeling aanwezig en volgens mij moet ik ook nog iets van een relais en/of zekering hebben. Daarnaast moet e.e.a. worden aangemeld met een Opcom maar daar zou ik evt. voor naar een dealer kunnen…

      Ik hoop dat er iemand zin/tijd heeft om even te hobbyen .. koffie en appeltaart staat klaar :thumb

      gr Rob

      #18039981
      h67racing
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 August 2008

        hoi

        ik heb hier ook al een topic over gemaakt. Het schijnt “veel” werk te zijn, maar ja wat is veel werk. Heb zelf een astra station 2005, ook zonder de mistlampen. Wat betreft de kabelboom een vraagje. Moet je de huidige aanpassen of is het een los stuk wat je er gewoon bij kunt steken?

        #18039982
        OA-H
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2012

          Hoe worden de mist lichten gemonteerd en bevestigd. moet de bumpers eraf of alleen de zwarte kap eraf dan monteren.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.