Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Wie kent deze?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 augustus 2009 om 22:08 #17511183
origineel gepost door ajn0
origineel gepost door 2nd Identity
waren idd veel dingen slecht dat wil niet zeggen dat als ik hem in onderdelen verkoop dat alles slecht is zoals bumpers spoilers interieur enz is niks mis mee
sommige dingen zaten niet vast wil niet zeggen dat het slecht iswil je zo graag een mailtje terug dan omdat je bezig blijft erover zeg het maar
2 weken terug had ik wel een mailtje willen hebben ;) nu niet meer:)
nou ben je te laat:sleeping:sleepingMaar wat rij je nu dan?
VW? of heb je een magnetron gekocht voor die kadett;)Ciaooooo:sleeping:wors
Ik zal je even antwoorden ( DE VRIENDIN VAN 2ND IDENTITY) weet je waarom??
OMDAT ALLE EMAILTJES BIJ MIJ BINNEN KOMEN!!!
ik werk. heb niet altijd tijd om wat te beantwoorden.
maar als jij zo op je teentjes getrapt ben mag je me weleens opbellen hoor. dan zal ik je een antwoord geven. wat wij rijden is een stuk beter geloof me. en je moet je mond houden over die kadett. WAS MIJN AUTO MIJN BESLISSING DUS HOU OP MET MIJN VRIEND AAN TE VALLEN. EN DOE HET GEWOON PERSOONLIJK TEGEN MIJ. JE HEBT MN EMAIL DUS.21 augustus 2009 om 22:25 #17511184:wub
Ik hou van mailtjes:)
Mag er een slotje op ?
21 augustus 2009 om 23:03 #17511185idd denk wel dat het beter is een slotje op dit topic gaat toch nergens meer over, gaat toch alleen van kwaad tot erger.
groeten nick
21 augustus 2009 om 23:04 #17511186maar wel grappig om na te lezen stom gelul hahahahah:cool::cool::cool::cool:
23 augustus 2009 om 17:15 #17511187Fijne gozer dus die nl-tuning… :P:jerry Haha, sorry, kon het niet laten..
23 augustus 2009 om 17:28 #17511188ja joh… die NL-tuning pfff… ;)
alles wat ik bij hem koop is ook echt troep :jerry:jerry:jerry
24 augustus 2009 om 04:34 #17511189:jerry:jerry:jerry:jerry:P
stelletje honden:D:D hahahahahah
24 augustus 2009 om 10:20 #17511190laat maar open… volgens mij komen er nog foto’s namelijk…
ajno… ik snap je ff niet.. jij zegt ” je zet m in onderdelen terwijl je weet dat ie niet goed is”
das toch logisch? een slechte/rotte carroserie in onderdelen verkopen
24 augustus 2009 om 11:43 #1751119124 augustus 2009 om 11:45 #17511192origineel gepost door mayhem
laat maar open… volgens mij komen er nog foto’s namelijk…ajno… ik snap je ff niet.. jij zegt ” je zet m in onderdelen terwijl je weet dat ie niet goed is”
Thanks Mayhem. Jij snapt hem ;)
Op die manier levert ti nog een beetje geld op.24 augustus 2009 om 12:49 #17511193origineel gepost door mayhem
laat maar open… volgens mij komen er nog foto’s namelijk…ajno… ik snap je ff niet.. jij zegt ” je zet m in onderdelen terwijl je weet dat ie niet goed is”
Ga het hele topic maar eens lezen ;)
dan snap je hem wel..:hmmz
24 augustus 2009 om 14:15 #17511194zelf ergens een beetje werk in steken wil niemand meer tegenwoordig effe schoonmaken en een beetje primer klaar, de foto’s die ik allemaal heb van deze auto zien er allemaal beter uit, je wist dat je er werk aan had. Dan heb je die auto nog eerder meegekregen ook:vertag, en heb je de eigenaar ook niet over gehoord.
voor de rest vind ik het allemaal wel gescheten:thumbup:thumbup:thumbup
de groeten nick
26 augustus 2009 om 11:59 #17511195@2nd Identity
Je moet natuurlijk niet verwachten dat je een nieuwe kadett gsi koopt he..
PS. Als het nog zo erg blijft hier op het forum, dan sluit ik dit topic
26 augustus 2009 om 12:39 #17511196uiteraard.. maar van een vers gespoten auto verwacht je niet dat de bodem er half uitligt.
zeg niet dat deze dat had, ken luuc af een paar jaar, maar heb deze kadett nooit gezien.26 augustus 2009 om 14:01 #17511197Ben blij dat ik hem toen heb gekocht:D
26 augustus 2009 om 14:21 #17511198origineel gepost door ajn0
origineel gepost door mayhem
Ga het hele topic maar eens lezen ;)
dan snap je hem wel..:hmmz
Dat vind ik ook, heb het hele topic zo net nagelezen:jerry
En ik geef Mayhem hierin gelijk.
Als je een auto slecht vind, en niet veilig dan ga je hem niet door verkopen aan iemand anders, die zich er dood mee kan rijden.
Maar kun je hem beter strippen en de onderdelen verkopen die nog goed zijn.
Of heb ik het nu verkeerd??:hmmz
26 augustus 2009 om 15:13 #17511199@flipke of de mauwen opstropen en effe werken:thumbup:thumbup
auto was niet geheel overgespoten, alleen motorkap(bij mayhem vandaan) achterspoiler parafaan.
en wat is er niet veilig aan?? me maat heeft er 275 euro extra voor moeten betalen voor de apk kosten:hmmz:hmmz, ik gaat wel even een paar foto’s opzoeken hoeveel werk we erin hadden zitten en wat nog even had moeten gebeuren.
voor de rest zal de ex eigenaar hier ook even op reageren want die vond het ook niet zo leuk:hmmz dat er zo gebabbelt werd.
groeten nick
26 augustus 2009 om 15:49 #17511200klopt… dus als iemand een probleem heeft over de motorkap moet je by my komen:D:D:D
26 augustus 2009 om 16:05 #17511201origineel gepost door nl-tuning
@flipke of de mauwen opstropen en effe werken:thumbup:thumbup
auto was niet geheel overgespoten, alleen motorkap(bij mayhem vandaan) achterspoiler parafaan.
en wat is er niet veilig aan?? me maat heeft er 275 euro extra voor moeten betalen voor de apk kosten:hmmz:hmmz, ik gaat wel even een paar foto’s opzoeken hoeveel werk we erin hadden zitten en wat nog even had moeten gebeuren.
voor de rest zal de ex eigenaar hier ook even op reageren want die vond het ook niet zo leuk:hmmz dat er zo gebabbelt werd.
groeten nick
Idd mouwen opstropen en aanpakken! Dat doe je toch als je een LIEFHEBBER bent van opel???? :hmmz
26 augustus 2009 om 18:13 #17511202origineel gepost door ajn0
origineel gepost door nl-tuning
groeten nick
Idd mouwen opstropen en aanpakken! Dat doe je toch als je een LIEFHEBBER bent van opel???? :hmmz
Aanpakken ja
27 augustus 2009 om 15:28 #17511203effe deze pagina doorlezen dan kan je een deel zien wat er aan gedaan is en wat er toen nog goed uitzag:vertag
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=80050&page=8
mvg nick
27 augustus 2009 om 16:35 #17511204er is niets leuker dan een auto te bouwen naar je eigen wil :D:D:D
dan weet je wat je hebt
27 augustus 2009 om 16:52 #17511205origineel gepost door ajn0
groeten nick
moet je ook tyd hebben?? of de middelen/mogelijkheden.
ik heb een loods met brug, krachtstroom, compressor, alles.. maar dat heeft niet iedereen.. sommige mensen moeten een droge middag op straat afwachten.. of werken tot een uur of 6..
vind t makkelijk om te roepen dat je gewoon ‘ff de mouwen moet opstropen’
27 augustus 2009 om 17:44 #17511206idd mayhem
ik heb geen loods of iets. ik werk elke dag van 8 tot 5
en ben afhankelijk van het weer als ik plek had gehad had ik zeker de handjes uit de mouwen gehaald en was ti zeker opgeknapt
en heb ook nog een corsa staan die afgemaakt moet worden en heb geen geld boom27 augustus 2009 om 20:11 #17511207origineel gepost door mayhem
origineel gepost door ajn0
groeten nick
moet je ook tyd hebben?? of de middelen/mogelijkheden.
ik heb een loods met brug, krachtstroom, compressor, alles.. maar dat heeft niet iedereen.. sommige mensen moeten een droge middag op straat afwachten.. of werken tot een uur of 6..
vind t makkelijk om te roepen dat je gewoon ‘ff de mouwen moet opstropen’
Achjah.. niet iedereen heeft een loods. Heb ik ook niet!
Ik doe ook alles hier bij mij op de dam.. Heb ook geen garage waar ik in kan werken? :hmmz Ook al regent het, ik pak ff door of neem een break!
Ik werk ook van 9 tot 6.. dus das weer lekkere lulkoek die je opt forum gooit.. ik doe ook alles in me vrijetijd.. Alles voor de HOBBY! :wors -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.