wie kent deze Opel Insignia 1.6 Turbo Sport Irmscher – 20"?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen wie kent deze Opel Insignia 1.6 Turbo Sport Irmscher – 20"?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Dennispolly
    Deelnemer

Wie kent deze Opel Insignia 1.6 Turbo Sport Irmscher – 20″? Ben aan het overwegen om mijn Antara(zie foto) te verruilen voor een Insignia. Op internet kwam ik deze tegen. Is er iemand die deze wagen kent? en iets meer weet over de historie.

mvg Dennis

marcooh
      Deelnemer

Strakke Bakken!!!

kammers85
        Deelnemer

mooie antarta maar geen mooie wielen….

dennisnmgn88
          Deelnemer

Ik heb me nooit verdiept in een Antara maar…… ik vind het echt een super dikke auto hoe dat die er bij staat!
            Strak, zwart, mooie hoogte en die wielen vind ik dan wel weer echt super dik onder deze auto!

De Insignia is natuurlijk ook een mooie auto (lees: foto ziet er zeker goed uit!) maar helaas kan ik je niet helpen met de geschiedenis van deze auto :(.

Succes hiermee, maar ik zou me ook niet schamen om nog een paar maandjes in de Antara door te rijden :D;)

DMLB ceo

Mooie Antara :wub

De geschiedenis ken ik niet, heb wel even kenteken nagetrokken voor je ;)
              http://www.zomoto.nl/my/Owners.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false; echt veel kan je dr echter niet mee

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.