Wie kent deze cabrio ?????

Forumindex Forums Modellen Astra Wie kent deze cabrio ?????

• Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    AstraVinnie
    Deelnemer

Hallo mensen,.
      Heb sinds kort een astra f cabrio,met het kenteken 61-ls-fx
      Nou heeft ie wat roest schade en wil hem herstellen,
      Maar de vorige eigenaar heeft hem zo gekocht maar weet de naam van die jongen niet meer,nou ben ik op zoek naar degen die deze cabrio zo heeft gemaakt,want hij heeft hem overgespoten maar met een andere kleur als dat ie is,.
      Wie o wie kan me helpen met het vinden van de vorige eigenaar, hij heeft de auto verkocht aan een jongen in tegelen (limburg) en daar heb ik hem weer van gekocht,.waarschijnlijk komt ie uit apeldoorn,.
      Mvg Vincent aka astravinnie

opelvssn

jongen uit apeldoorn heeft m inderdaad gehad toen der tijd. maar weet niet zeker of hij hem zo gespoten heeft, wel heeft ie het blok erin laten leggen en de striping geplaatst. jongen is niet meer actief bij een club, of forum aanwezig.

AstraVinnie
        Deelnemer

Aha,.oke weet ik al wat meer,.word ie dus helemaal overgespoten, bedankt voor je reaksie,.
          Maar wat voor motor heeft ie erin gelegt ??
          c18xe of een c18xel ??

opelvssn

naar mijn weten een 2.0 16v ingegaan, van het nieuwe type astra. dus een x20….. laatste letters weet ik niet.

gr

mrmonkey
            Deelnemer

X20XEV :D

AstraVinnie
              Deelnemer

Idd,.heb net even gekeken maar ligt idd een x20xev in,
                Dacht eerst een c18xe motor of een c18xel..
                Thanks voor de info,.

Deactivated2

origineel gepost door AstraVinnie
                  Idd,.heb net even gekeken maar ligt idd een x20xev in,
                  Dacht eerst een c18xe motor of een c18xel..
                  Thanks voor de info,.

Jammer dat je deze cabrio hebt gekoct,ik ken deze cabrio persoonlijk.
                  Die jongen heeft vaker onderdelen gekocht bij mij ik kan je alleen 1 goede tip geven….

VERKOPEN!!!!!!!

bobbietigra

een hele goede middag
                    inderdaad die astra komt uit apeldoorn
                    ik ben de trotse eigenaar geweest van de astra cabrio
                    ik heb hem weer uit rijssen vandaan
                    heb veel elende gehad met die auto wil hem voor geen stuiver terug
                    maar ja hopelijk heb jij meer geluk er mee
                    en kwa kleur dat word lastig
                    want ik weet dat ze hem hebben over gespoten en zo uit de losse hand parelmoer kleur er bij gegooid in de verf
                    oke dit was het dan groetjes en succes

wesley015
                    Deelnemer

Even opzoek naar een schade bedrijf die een kleuren scanner heeft en kijken wat daar uitkomt.

PS: Wat heeft het voor zin om deze jongen te vertellen dat zijn net gekochten auto zo slecht is dat hij hem maar beter weer kan verkopen. Ik vind hem mooi en misschien een beetje werk maar dat heb je altijd met een oudere auto.

AstraVinnie
                      Deelnemer

Mij maakt het niet uit hoeveel ellende een ander ermee gehad heeft, ik heb hem motorisch 100% in orde gekregen en was maar een klein dingetje, distibutie 1 tandje op de uitlaatzijde versprongen, dus de zo geheten monteurs (gewoon weg prutsers) hebben niet verder gekeken als hun neus lang is,verders heeft ie de gewone astra kwaaltjes (roest op de achterschermen, en 1 veerschotel achter,)
                        Ik heb er de tijd en ervaring voor om heb op te knappen en niet zo als de meeste prutsers met een beetje plamuur ervaring,.
                        Ik koop binnen kort een corsatje ofzo erbij en dan gaat deze de loods in, dan kan ik hem met de winter op het gemak restoreren , ik open dan een topic over de gang van zaken,.
                        en kleur is gewoon een opel kleur 570 Calipso (is een parelmoer variant) maar hij word toch een andere kleur en dat ga ik hier niet verklappen,dat merken jullie wel als ie klaar is…:P:P:P

Grtz AstraVinnie

Deactivated2

keep up the good work!!!

dwerg

jaja vinnie ik weet wat je kan met auto’s dus zal deze ook wel mooi uit je schuurtje komen ;)

tijgetje57
                            Deelnemer

lekkere lullige reacties allemaal op iemand anders zijn auto.

En trouwens, als jullie er zoveel stront mee hebben gehad is toch nu alles nieuw??:angel Dus 1 ding is zeker als alles destijds goed is vervangen, hoeft hij dat niet meer te doen. Tja tenzij er iemand aan heeft gezeten waarbij toevallig allebei de duimen aan de rechterzijde zitten:jerry

Suc6 hoor met het opknappen.

dimitri070

ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen. feli met je aanschaf van deze astra nog en heel veel succes met je toekomst plannen. hou ons af en toe ff op de hoogte met :kewlpics

dimitri

robert_corsa

origineel gepost door AstraVinnie
                                  Mij maakt het niet uit hoeveel ellende een ander ermee gehad heeft, ik heb hem motorisch 100% in orde gekregen en was maar een klein dingetje, distibutie 1 tandje op de uitlaatzijde versprongen, dus de zo geheten monteurs (gewoon weg prutsers) hebben niet verder gekeken als hun neus lang is,verders heeft ie de gewone astra kwaaltjes (roest op de achterschermen, en 1 veerschotel achter,)
                                  Ik heb er de tijd en ervaring voor om heb op te knappen en niet zo als de meeste prutsers met een beetje plamuur ervaring,.
                                  Ik koop binnen kort een corsatje ofzo erbij en dan gaat deze de loods in, dan kan ik hem met de winter op het gemak restoreren , ik open dan een topic over de gang van zaken,.
                                  en kleur is gewoon een opel kleur 570 Calipso (is een parelmoer variant) maar hij word toch een andere kleur en dat ga ik hier niet verklappen,dat merken jullie wel als ie klaar is…:P:P:P

Grtz AstraVinnie

ben benieuwd!!
                                  ik ga heb mijn corsa ingeruild. staat de 22ste tekoop bij de opel dealer in schaggen (noord holand)
                                  denk dat je hem tussen de 2500-3000 mee kan nemen.
                                  als je vragen heb zend je maar u2u.
                                  tis een goeie corsa, in bijna perfecte staat, d8t laat het je even weten.:angel

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.