Wie kan mij vertellen of een zafira een aanrader is of niet

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Wie kan mij vertellen of een zafira een aanrader is of niet

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    A.Ouchan

Hoi Allemaal daar ben ik weer van weggeweest,mijn naam is A.Ouchan en mensen die mij goed kennen noemen mij Aaltje.Ben 39 en van het mannelijke geslacht en kom uit het midden van het land.
      Ik was een trotste bezitter van een opel vectra xe 1.8 tot dat ik vorige jaar met panne stond in Brussel.Ik heb te lang gereden zonder koelvloeistof toen ik er achter kwam was het al te laat mijn verklikker ging niet aan die was kapot.De schade was zo groot/duur dat de auto het niet waard was.Nu heb ik een vraag aan de opel kenners, ik ben van plan om een zafira te kopen vanaf bj 2002 is het me aan te raden of moet ik er van af zien . Mocht er wat minpunten zijn voor zafira hoor ik het graag.
      Alvast bedankt
      Gr A.O

RISL
      Moderator

Welkom terug ;)
        Misschien heb je wat aan deze topics:

viewtopic.php?f=45&t=163920

en viewtopic.php?f=45&t=163801

En anders ff je vraag posten in het Zafira-deel?

A.Ouchan

@RISL wrote:

Welkom terug ;)
          Misschien heb je wat aan deze topics:

http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=45&t=163920″ onclick=”window.open(this.href);return false;

en http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=45&t=163801″ onclick=”window.open(this.href);return false;

En anders ff je vraag posten in het Zafira-deel?

Bedankt voor de tips ik ga mijn vraag ook verplaatsen naar het zafira deel

Kermitkiller

ook welkome back hier :thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.