Wie kan mij helpen Stoot en geen Power??

Forumindex Forums Modellen Corsa Wie kan mij helpen Stoot en geen Power??

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    benjamin25
    Deelnemer

Goedeavond,

Ik zal me even kort voorstellen
      Ben Benjamin en kom uit omgeving Gld heb al jaren opel gereden alleen dan de 8kleppers;) Nu heb ik voor het 1st een 16 Klepper(1.4 16V Multipoint ECOTEC motor )
      en als ik me auto start warm of koud schudt de hele auto (trilt echt heel erg) en dan na 10sec loopt hij gewoon netjes
      Alleen als ik dan ga rijden dan stoot hij en heeft hij geen power als ik met het gas ga spelen dan pakt hij in1x de power (dan schiet je in 1x voorruit) wat zou dit kunnen zijn ik heb van de egr al eens de stekker losgehaald en toen een rondje gereden accupolen eraf en toen weer de stekker erop. en heb zon busje gehaald wat ik in me tank moest gooien om te reiniger maar helaas .. ik hoop dat jullie hier ervaring mee hebben ? Alvast bedankt !

Ps ik heb de x 1.4 XE

Bug Killer

egr zou best kunnen, loopt ie op 3 cilinders? en brand het motorlampje?

grts

benjamin25
        Deelnemer

nee brand helemaal geen lampje toen ik de stekekr van de egr haalde wel maar niet als de stekker er gewoon op zit. als ik de auto dus start dan ist 10sec een tril auto en daarna loopt hij heel netjes.

DD1
          Deelnemer

bougie kabels wel nog goed? mijne deed dit in mindere vorm. vooral in lage toeren hakken en zagen. stationair af en toe een poot missen. Na de hele wereld gecontroleerd te hebben toch maar een nieuw setje bougie kabels aangeschaft (prijzig) maar het probleem was wel over.
            Naderhand de kabels nog eens door gemeten en bij 1 kabel kreeg ik een heel andere (hogere) waarde dan bij de andere.

benjamin25
            Deelnemer

Ik heb de auto net 1week en als ik naar de bougiekabels kijk dan zien deze er als nieuw uit ik heb ondertussen 1voor 1 de bougies eruit gehaald schoongemaakt en gekeken of deze vonkten er zitten bougies in met 4puntjes in de corsa van me broers vriendin (een 1.4 8klepper) zittene r bougies in met 2puntjes ik weet niet of bij mij de goede bougies inzitten? weten jullie dat mischien ? 1.4xe 16klepper?

alvast bedankt voor het meedenken en jullie reacties!

Groeten ben

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.