wie kan mij helpen met het volgende

Forumindex Forums Modellen Tigra wie kan mij helpen met het volgende

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    gertjuh1968

als ik de auto start en mee rij dan gaat na een paar min het mm lampje branden, dan brand ie ongeveer 15 a 20 sec.
      dan gaat ie weer uit, en brand dan ook niet weer. dit herhaalt zich elke keer weer als ik de auto start.

ik heb een 16 polige stekker, na wat zoekwerk moest ik pin 5 en 6 door verbinden
      dat heb ik gedaan, en het volgende bied zich aan.
      het mm lampje knippert 10x rust 3x, dit is alles wat het mm lampje doet 3x achter elkaar.
      de tig is van 99 en de motor is een 14i 16 klepper.

ik heb al gezocht maar ik kom zo,n knipper code nergens tegen.

Wie o Wie weet wat die mm lampje aan geeft.

Grt Gert

Djxceed

even gegoogled kijk eens op deze link http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?pid=679080

ik hoop dat dit je kan helpen

succes

gertjuh1968

ik heb een stukje gereden 10 km, ben er net weer. en nu ging het mm niet branden. ik zal straks nog ff een stuk rijden.
          meer info volgt.

gertjuh1968

ik heb de peperklip metode nog ff gedaan, en nu heb ik wat beter geteld en goed gekeken.
            dit is was het nu is 10x knipper pauze 1x knipper pauze 3x knipper. dan is het getal 13
            dit houd in Oxygen sensor open circuit, als ik het goed heb is dit de lambda sensor klopt dit ?

Grt Gert

gertjuh1968

vandaag de lambda sensor vervangen, het mm lampje geen storring meer aan. en de tig is een stuk pittiger.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.