Wie kan distributieriem vervangen Corsa B, Groningen

Forumindex Forums Modellen Corsa Wie kan distributieriem vervangen Corsa B, Groningen

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231700
    henksplinter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 October 2010

      Hallo allemaal,

      Mijn geliefde Corsa B 1997 1.4 8v EcoTec heeft een nieuwe distributieriem etc. nodig.

      De materialen heb ik in huis, maar ik durf het toch niet aan het zelf te doen. Heb ook geen goed gereedschap om het te doen.

      Welke expert/ monteur zou dit (natuurlijk tegen vergoeding) kunnen/ willen doen?

      Je zou mij een grote dienst bewijzen!!

      Alvast dank!!!

      Gr. Arjen

      #17805125
      henksplinter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 October 2010

        Heb al iemand geregeld.

        Doet D-riem, spanrollen, waterpomp, remblokjes voor 100 euro exclusief materiaal (materiaal regel ik zelf origineel GM/ Opel bij ander adres). In de buurt van Groningen.

        Als deze meneer bevalt, dan plaats ik hier mijn ervaring. Misschien kan iemand nog eens van hem ‘genieten’ ;). Wil je tel nr, stuur dan even een PM.

        Als er een monteur is in de buurt van Groningen, dan mag die zich nog steeds melden. Moet over tijdje wel weer onderhoud aan gebeuren :).

        Mvg,
        Arjen

        #17805126
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          8vtjes doe ik voor 40 euro…Maar ik woon niet dicht bij je.

          Zon 8v stelt geen ruk voor met een riempje vervangen met een waterpompje.

          #17805127
          corsaboy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            [rquote=1852744&tid=141346&author=Fearless]8vtjes doe ik voor 40 euro…Maar ik woon niet dicht bij je.

            Zon 8v stelt geen ruk voor met een riempje vervangen met een waterpompje.
            [/rquote]

            vergeet niet de spanrol bij deze motoren ;)
            maar inprincipe is het goed te doen.

            alleen die klere waterpomp wil wel eens goed vastzitten
            dan valt het klusje wat je normaal zo doet ff vies tegen hahahaha

            #17805128
            Fearless
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 January 2005

              Jah okee die spanrol…maar als ik onderdelen bestel koop ik een riemset…en niet losse dingen. Er zijn bedrijven die het nog steeds proberen….Alleen de riem vervangen en de rest laten zitten. Krijg je van die klanten die met een lawaaige distributie rondrijden. Dat is niet wat

              Voor die waterpomp hebben we wel ergens een grote hamer liggen met een goeie massieve staaf. Als die dan toch niet los gaat:P:P:P

              De nieuwe gaat er in met een beetje remzuigervet aan het rubber.

              #17805129
              henksplinter
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 October 2010

                Wezep is niet de wereld uit Fearless, je hoort nog van me! (op een positieve manier natuurlijk ;) ).

                Voor nu ben ik wel tevreden met alles voor 100 e werkuren. Vandaag gebeld, morgen klaar. Auto wordt gehaald en gebracht (40 kilomter).

                Hoe zit het met mijn materialen? Goede prijs, of heb ik het te duur gekocht?

                D-riem 18 e
                Spanrol 61 e
                Waterpomp 75 e
                Remblokjes 35 e

                Dit waren de prijzen meende ik, kan er niet veel naast zitten.

                #17805130
                corsaboy
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  normale prijzen als het orgineel spul is

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.