Wie helpt wel eens mensen met pech onderweg?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Wie helpt wel eens mensen met pech onderweg?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    InjectTheVenom
    Deelnemer

On topic vraagje, ik heb een accubooster met ingebouwde luchtcompressor gezien in een folder, zou die compressor wat zijn om (nadat er een plug in gestopt is) een platte band weer mee vol te krijgen?

otdh
      Deelnemer

Als n band helemaal leeg is kan je m niet proppen
        Moet +- 1,5 tot 2 bar inzitten

kimmiej666
        Deelnemer

@astraTD wrote:

Yups de vorige week belt er iemand.. had zijn heftruck van 4ton vast gereden in zachte ondergrond..over het hoofd gezien door de sneeuwval

Met de Dodge eruit getrokken :thumbup

Kijk jij snapt wat je nodig hebt…

Collega van mijn vriend had de palletwagen (elektrische met zo’n opstapje) vast gereden op zo’n afrijdrempel van de stoep ondanks de waarschuwing..

Denkt die vent van mij: “ach heb een vectra van 1600 kilo met een 3.0, HENDIG!!..
          Ja NOT, met pijn en moeite dat ding los getrokken en daarna weer ff flink stinkende koppeling..

Die heeft ‘s avonds een pislinke uitbrander gehad :argue , volgende keer pakt ie maar fijn de bedrijfsauto om aan gort te trappen met zulke mongolen van collega’s/

corsaracer
          Deelnemer

ja gisteren en vandaag nog.

gisteren een jongen bij mij uit de straat die langs de weg stond met een kapotte radiateur. ff gauw gevuld met water en achter hem aan gereden naar huis (15km gelukkig maar) en toen ff gezegd wat hij moest doen binnen een half uur anders kan hij ook een blok vernieuwen haha.

en vandaag de buurman die met een kapotte startmotor stond voor de deur. wou naar de garage (omdat hij al heel erg slecht startte) gaan om hem te laten vernieuwen maar wou niet meer starten. maar ff aangetrokken met de auto want duwen was geen optie met een besneeuwde en ijzige weg voor de deur

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.