wie heeft welke chip/tuning/phase en er wat voor/aan gedaan

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen wie heeft welke chip/tuning/phase en er wat voor/aan gedaan

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #18197422
    dion87
      Lid sinds:
      22 August 2011

      @StinG wrote:

      juiste beslissing dion87, lekker in de veilige zone blijven

      daarnaast als ik nog meer zou willen, zou die het eerst maar eens beter op de weg moeten krijgen.

      wachtend op het grip seizoen :jerry

      #18197423
      RemcoV
        Lid sinds:
        15 July 2006

        Nieuwe downpipe en software door EDS, resultaat is 325pk en 500nm. Tevens de begrenzer eruit en de versnelde gasreactie in de OPC stand standaard laten maken in de normale modus, zit ik niet met de verhoogde stugheid van de OPC stand. :thumb

        Wat een verandering zeg! :wub

        #18197424
        StinG
          Lid sinds:
          27 May 2011

          dat geloof ik je meteen ;)

          Dan ben je er netjes uitgekomen bij eds king:
          20 pk hoger dan ze op de site weergeven …. nice

          #18197425
          RemcoV
            Lid sinds:
            15 July 2006

            Dit is dan met katloze downpipe, alleen software zit rond de 300/305 inderdaad. De standaard downpipe is de grootste restrictie en beperking van de J OPC. Temperatuur loopt daar standaard al zo enorm hoog op dat er niet veel winst te behalen valt zonder deze te vervangen.

            De J OPC’s verschillen onderling best veel qua vermogen. Sommige doen standaard al 300, sommige maar 265, maar met een kuurtje wordt dat allemaal recht getrokken. :thumbup

            #18197426
            dj_lifestyle
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 June 2011

              pffff kwijl, lijkt me toch zo ”geil” om mee te rijden en gas te geven :wub

              #18197427
              StinG
                Lid sinds:
                27 May 2011

                boh ja, idd, ik zit al met een big smile in de auto met 260pk, met een familie bak ….. :thumb

                #18197428
                RemcoV
                  Lid sinds:
                  15 July 2006

                  Jammer dat de huidige J OPC zo ontiegelijk zwaar is. Een H OPC is standaard sneller…. op het rechte stuk.

                  #18197429
                  Stefano ehv
                    Lid sinds:
                    25 November 2012

                    Dan zal ik de mijne er ook maar is bij zetten.

                    -Grotere luchtinlaat
                    -Direct-flow air-intake system
                    -Powerrohr
                    -phase 2 gechipt bij http://www.z20let.com” onclick=”window.open(this.href);return false;

                    Zou nu ongeveer 250pk en 380nm hebben king:

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.