Wie heeft een recente versie van EPC?

Forumindex Forums Modellen Astra Wie heeft een recente versie van EPC?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    TvhR
    Deelnemer

Ik ben opzoek naar iemand die een recente versie van EPC heeft. Dit om een mysterie rondom parkeersensoren voor een Astra J sports tourer op te lossen.

Volgens de versie van EPC die ik heb is er 1 onderdeelnummer voor de parkeersensoren voor en achter. Nu is het echter zo dat ik veel meer onderdeelnummers tegenkom voor de parkeersensoren, maar deze staan niet in EPC.

Zo vind ik in EPC enkel een sensor met de volgende nummers: Opel nr: 93191445 GM nr: 1235281

Kijk ik vervolgens naar de parkeersensoren die op mijn auto achter gebruik worden dan is dat GM nr: 13282883, verder zie ik op onderdelenlijn ook nog andere nummers terugkomen die gebruikt worden op een Astra J Sport Tourer waaronder: 13282887, 13394368, etc

Concreet is mijn vraag of er verschil zit tussen al deze sensoren met verschillende GM-nummers of zijn dit herziene/verbeterde sensoren en dus uitwisselbaar? Wellicht staan de genoemde onderdeelnummers wel in een nieuwere versie van EPC? iemand die dit kan nakijken bevestigen?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.