wie doen er mee? (demonstratie tegen rutte)

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer wie doen er mee? (demonstratie tegen rutte)

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Auteur
    soepkiepe
    Deelnemer

toch een staking op komst??

ben nieuwsgierig wie er allemaal mee gaan doen van hier.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=298534296948781&id=228216317313913″ onclick=”window.open(this.href);return false;.
      http://www.tekenverzetaan.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
      Het is genoeg geweest.

Dit kabinet is bezig met de systematische plundering van onze samenleving. De belastingen omhoog, de BTW die explodeert, hypotheekrente aangepakt, de huren door het dak, verzorgingshuizen dicht.

Er dreigt een ramp op de huizenmarkt. Onze pensioenen staan op het spel. Onze ouderen getroffen. Iedere maand komen er 20.000 werklozen bij. We moeten allemaal de prijs betalen voor het heilloze EU-avontuur. Nederland wordt kapot bezuinigd.

Elke Nederlander gaat het voelen. 2013 wordt een zwart jaar.

Ondertussen kiest dit kabinet voor ontwikkelingshulp, geld voor Brussel en Zuid-Europa, windmolens, multikul en kunstsubsidies. Het zijn de keuzes van de links-liberale elites die elke voeling met de realiteit hebben verloren. Niet de Nederlandse belangen staan voorop, maar de wensen van de eurofielen. Niet onze politici regeren, maar ongekozen bureaucraten in Brussel.

Wij tekenen verzet aan.

Werkend Nederland verdient belastingverlaging.
      En dat kan ook. Door te kiezen voor de belangen van Nederland.

Het is nog niet te laat. Wij doen vandaag een beroep op dit kabinet te stoppen met slopen en te starten met bouwen.

Hoogachtend,

De fracties van de Partij voor de Vrijheid in de Staten-Generaal

-BlendjuH-
      Deelnemer

Ik :thumb

manta1988
        Deelnemer

ik ook king:

Anoniem

Ikke niet. Het wordt tijd dat er goede en gedegen politiek bedreven wordt en minder op basis van schreeuwerij en sentiment. Jarenlang hebben ‘we’ met z’n allen op te grote voet geleefd, en dat moet anders. Doet wel pijn ja, hier ook, maar daar moeten we dan met z’n allen maar eens aan wennen ;)

soepkiepe
            Deelnemer

@Carpento wrote:

Ikke niet. Het wordt tijd dat er goede en gedegen politiek bedreven wordt en minder op basis van schreeuwerij en sentiment. Jarenlang hebben ‘we’ met z’n allen op te grote voet geleefd, en dat moet anders. Doet wel pijn ja, hier ook, maar daar moeten we dan met z’n allen maar eens aan wennen ;)

das misschien wel waar, maar je vind het dus ook niet echt erg dat het geld wat wij hier in nederland heel goed kunnen gebruiken naar buitenland word gestuurd?

-BlendjuH-
              Deelnemer

En het is ook goed dat er werkloze jongeren vanuit Italie etc
                maar hier komen werken totdat onze jongeren genoeg opgeleid zijn :wtf :wtf

En ook goed dat er nog meer lasten verzwaring komt en de salaris/uitkeringen lager worden :wtf
                Mensen die nu al geen nagel hebben om aan hun kont te krabben
                hebben straks dus ook geen hand meer om aan hun kont te krabben …

Ghanz
                Deelnemer

T kabinet is gewoon ZIEK !!!

stemmen.. ? heeft geen zin.. alles is toch al beslist.
                  een corrupte bende. meer niet.

een staking.. protest aktie.. of weet ik wat..
                  drukken de waardeloze strontpoedels van de “sterke arm” toch de kop in.
                  bang voor een 2e project X

gewoon rutte van zijn stoel trappen.. het hele kabinet op straat.
                  en opnieuw beginnen met normaal volk !

Amen

Anoniem

Het kabinet is niet ziek. Wij en alle voorgaande kabinetten zijn/waren ziek. Nu moet dit kabinet de scherven opruimen en dat zijn puzzeltjes die nooit lekker passen. Er gaan inderdaad dingen mis maar je moet iets als je vanuit de EU regels opgelegd krijgt en daar móet je aan voldoen. De tijd dat je kiezers won door er een paar miljoen extra tegenaan te gooien is voorbij.

Wat ik vind: het kabinet heeft het er maar lastig mee, en de oppositie moet maar eens met een beter doordacht plan komen. A) Dat zal ze niet meevallen B) Dat doen ze niet want dat zou ze stemmers kosten. En dát is waar de schoen wringt: het kabinet doet impopulaire dingen en de rest probeert van het sentiment gebruik te maken om stemmen te winnen (en de volgende keer als ze zelf regeren er net zo goed weer een zooi van te maken).

manac

Het kabinet is zeer zeker wel ziek.
                      Dat is al te merken aan het feit dat iedereen moet inleveren/bezuinigen, behalve het kabinet en de elite die ze spekt.
                      En dat geeft die rutte gewoon met een lach toe.

Bezuinigen moeten we, maar dan ook allemaal.
                      Laten ze eerst de geldkranen die naar het buitenland gaan maar eens dicht draaien en dat geld binnenslands gebruiken, is het tekort al een stuk minder.

En vooral dit soort praktijken aanpakken:

http://www.50plusser.nl/?page=magazine&p=artikelen&article_id=6598&Geldverkwisting-door-het-EU-parlement-op-film-vastgelegd#.Ucbjc969eex.twitter

Ewoud94

Sjonge jonge,

Ik merk dat sommige mensen hier niet 2x nadenken voordat ze iets posten, mensen zeuren tegenwoordig zoveel.
                        Niks kan er goed gedaan worden door het kabinet en ze doen alles fout.
                        JA er zijn dingen waar ik het niet mee eens ben maarja daar verander je als “burger” vrij weinig aan, dit kabinet is door het land gekozen en het zal misschien niet jou stem zijn geweest die naar dit kabinet is gegaan maar wel een zodanig aantal dat nog steeds een land als Nederland heeft beslist en MOGEN beslissen.

Argumenten als :

van Ghanz slaan al werkelijk nergens op.

Wat denk je nou zelf er wordt Miljoenen uitgegeven voor de verkiezingen door middel van bijv. reclame spotjes, posters, affiches en acties maar alles is van tevoren al besloten?? :wtf

Mensen zeuren te veel, ik persoonlijk en de mensen om mij heen merken niks van heel die crisis.
                        De mensen die lopen te zeuren dat ze het slecht hebben zoeken naar mijn mening een zondebok.

Ja het gaat slechter in ons land en ja er zal bezuinigt moeten worden, maar het gaat niet alleen slechter in ONS land maar ook buurlanden en andere landen binnen de europeesche unie hebben hier ook mee te maken.
                        Het is zo makkelijk om een kabinet de schuld te geven en het is zo makkelijk om te zeggen ja halveer hun salarissen maar. Je moet verder kijken dan je neus lang is en niet je buurman naroepen wat volgens mij 70% van de Nederlandse bevolking doet.

En argumenten als stuur maar geen geld naar het buitenland slaat werkelijk waar nergens op (ga maar terug naar de middelbare school), dat geld gaat daar niet voor niks heen! Dat komt allemaal ooit terug en dan misschien niet in geld maar dan wel in een andere vorm als bijvoorbeeld hulp. Want wat als Nederland over 20 jaar hulp nodig heeft en ieder land denkt: “laat dat egoïstische land maar stikken” zijn de rapen gaar, dan wordt het hier een aardig look-a-like Afrika hoor :hmmz

soepkiepe
                        Deelnemer

@Ewoud94 wrote:

Sjonge jonge,

Ik merk dat sommige mensen hier niet 2x nadenken voordat ze iets posten, mensen zeuren tegenwoordig zoveel.
                          Niks kan er goed gedaan worden door het kabinet en ze doen alles fout.
                          JA er zijn dingen waar ik het niet mee eens ben maarja daar verander je als “burger” vrij weinig aan, dit kabinet is door het land gekozen en het zal misschien niet jou stem zijn geweest die naar dit kabinet is gegaan maar wel een zodanig aantal dat nog steeds een land als Nederland heeft beslist en MOGEN beslissen.

Argumenten als :

van Ghanz slaan al werkelijk nergens op.

Wat denk je nou zelf er wordt Miljoenen uitgegeven voor de verkiezingen door middel van bijv. reclame spotjes, posters, affiches en acties maar alles is van tevoren al besloten?? :wtf

Mensen zeuren te veel, ik persoonlijk en de mensen om mij heen merken niks van heel die crisis.
                          De mensen die lopen te zeuren dat ze het slecht hebben zoeken naar mijn mening een zondebok.

Ja het gaat slechter in ons land en ja er zal bezuinigt moeten worden, maar het gaat niet alleen slechter in ONS land maar ook buurlanden en andere landen binnen de europeesche unie hebben hier ook mee te maken.
                          Het is zo makkelijk om een kabinet de schuld te geven en het is zo makkelijk om te zeggen ja halveer hun salarissen maar. Je moet verder kijken dan je neus lang is en niet je buurman naroepen wat volgens mij 70% van de Nederlandse bevolking doet.

En argumenten als stuur maar geen geld naar het buitenland slaat werkelijk waar nergens op (ga maar terug naar de middelbare school), dat geld gaat daar niet voor niks heen! Dat komt allemaal ooit terug en dan misschien niet in geld maar dan wel in een andere vorm als bijvoorbeeld hulp. Want wat als Nederland over 20 jaar hulp nodig heeft en ieder land denkt: “laat dat egoïstische land maar stikken” zijn de rapen gaar, dan wordt het hier een aardig look-a-like Afrika hoor :hmmz

daar pak je de stier bij de horens!!
                          wat wil een arm land als africa terug geven dan? een paar van die buitenlanders om hier de druiven plat te stampen?
                          nee ff serieus, geld heeft dat land niet, hoe lang word er al geld heen gestuurd? is het er al beter van geworden?
                          en dan vooral dat ene wat je zegt.. als nederland niks daar heen stuurt zullen ze ons “arogante” nederland niks terug sturen als het zo ver is..
                          en dat is waar jij dus nu de stier te pakken hebt.
                          als nederland niks daar heen stuurt en zich eens mijn zijn eigen problemen gaat bemoeien inplaats met die van een ander dan komt het wel goed, en dan is nederland niet zo snel hulp nodig!
                          maar nee, nederland, wat al zo klein landje is, wil zich groot voor doen in de eu, dat moeten ze niet doen.

jij bemoeit je ook eerst met je eigen problemen voordat jij je eens met die van de buren gaat bemoeien toch? (en nee, niet gelijk aangevallen voelen, het is een voorbeeld)
                          als nederland eerst eens zorgt om ZELF de kop boven water te houden, en dan eens met de andere landen gaat bemoeien, dan komt het vast goed ;) in ieder geval beter dan nu.

Ewoud94

@Soepkiepe

Ik ben het in zeer grote maten zeker met je eens, je moet eerst met je eigen problemen aan de gang en dan pas kun je je concentreren op het “hulp” bieden.

Ik ben ook TEGEN het geld sturen naar landen ik vindt persoonlijk als je een land wilt helpen stuur je er hulp heen, zelfde als die tsunami in Sri Lanka waar zoveel miljoenen voor werd opgehaald dat gaat bij mij er echt niet in want 80% van dat geldt steken ze in eigen zak en het ziet er daar nog steeds niet uit! dan vraag ik me af waar is al dat geld heen gegaan? :wtf

En mensen vergeten dat Nederland een enorm goed en succesvol land is, we hebben een van de beste economieën ter wereld alleen nu gaat het wat minder en dan wordt dat meteen onder een vergrootglas gelegd.

en overigens het Afrika gedeelte is een voorbeeld, er wordt vanuit Nederland vrij weinig tot niks naar Afrika gestuurd. :vertag

Overigens voel ik me niet aangevallen hoor, kan wel wat hebben :jerry

smileyspeedster
                            Deelnemer

@Ewoud94 wrote:

en overigens het Afrika gedeelte is een voorbeeld, er wordt vanuit Nederland vrij weinig tot niks naar Afrika gestuurd. :vertag

989 miljoen vorig jaar. 23% van het totaal.
                              http://www.z24.nl/economie/lobbyclub-bono-bezuinigingen-ontwikkelingshulp-treffen-afrika” onclick=”window.open(this.href);return false;

Als dat vrijwel niks is bij je, kun je het wel overmaken naar mijn rekening :hmmz .

Oenatje
                              Deelnemer

iedereen blaat maar een end raak idd

Ewoud94

Smileyspeedster als ik het haf en kon missen wad jij de eerste Haha

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

Ghanz
                                  Deelnemer

Ewoud…

moet men jou nog uitleggen wat corrupt inhoud..???

al die commercials en opmeuk is om de lekkermakerij !!

de mensen in de waan laten dat ze wel degelijk zelf kiezen.. maar niet doen.

dan erbij… op welke partij men ook gekozen heeft.. ze hebben je allemaal genaaid.

:puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke waaardeloos volk.. nog te dom om voor de duivel te dansen

die gochem die pim fortuin neergelegd heeft.. waar hebben ze die gelaten…?

laat die man toch vrij.. het leed is al geleden… en hij heeft bewezen dat hij van aanpakken houd. :wors

try again boy!

Ewoud94

Ik ga hier op een fatsoenlijke manier proberen te reageren alhoewel dat lastig is met jou tunnelvisie.

De man die pim fortuin heeft vermoord heet overigens Volkert van der Graaf.. laat al zien hoe betrokken je bent als je zijn naam niet eens weet.
                                      werd in 2003 voor 18 jaar veroordeeld maar zal in mei 2014 vrijkomen… (wat naar mijn mening ook niet moet kunnen maar dat ter zijde).

DUS met andere woorden zit hij nog gewoon vast, laat wederom zien hoe betrokken je bent over het onderwerp. Eerst research doen voor je praatjes hebt. ;)

En volgens mij moet je echt niet zo enorm negatief over iets denken. Want jij ziet alleen de negatieve dingen. Zonder kabinet of regering krijg je hier toch niet echt z’n fijn land hoor en zou ik maar al te graag verhuizen naar een ander land.

Kijk ik snap sommige mensen zeker wel, er zijn rare regels hier en veel belastingen etc..
                                      Ook zijn er dingen die zo krom zijn als een hoepel maar aan de andere kant je bent vrij om te gaan en te staan waar je ook maar wilt. Als je dan toch z’n schijt hekel hebt aan Nederland en zijn regels verhuis je toch naar America, maar ik denk dat je daar ook van een koude kermis thuis komt. :hmmz

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

giuliettaevo
                                      Deelnemer

Ze kunnen beter een paar zakenmensen in de regering erbij zetten, die weten hoe ze een bedrijf moeten runnen. Er zijn heel wat euro’s te besparen bij de overheid. die roepen bv zowat elke dag commissies in het leven om onderzoek te doen naar dingen enkel om maar aan het werk te blijven.. :???: En hoe ver zijn ze met het simpeler maken van alle bureaucratische regels voor ondernemers? Was een paar jaar geleden ook een hot-item maar tegenwoordig hoor je er niet veel meer over, behalve van de klagende ondernemers…

Vroeger was het een volksvertegenwoordiging met mensen uit alle rangen en standen waardoor men meer ‘voeling’ had met het gewone volk. tegenwoordig zijn het allemaal beroepsambtenaren die allemaal een goed boven modaalsalaris hebben en geen idee meer hebben van wat er bij de normale mens speelt.. :( Makkelijk om te praten over ‘allemaal moeten inleveren’ als je een ministerssalaris hebt. :puke Dat er mensen geen vakantie meer kunnen vieren terwijl ze gewoon het hele jaar hard gewerkt hebben omdat ze hun vakantiegeld nodig hebben om andere rekeningen te betalen is gewoon triest. Vooral als er dan van die uitkeringstrekkers zijn die zichzelf te goed vinden om te werken en die vervolgens wel vakantie kunnen gaan vieren. :swear

smileyspeedster
                                        Deelnemer

jethro
                                          Deelnemer

@giuliettaevo wrote:

Ze kunnen beter een paar zakenmensen in de regering erbij zetten, die weten hoe ze een bedrijf moeten runnen. Er zijn heel wat euro’s te besparen bij de overheid. die roepen bv zowat elke dag commissies in het leven om onderzoek te doen naar dingen enkel om maar aan het werk te blijven.. :???: En hoe ver zijn ze met het simpeler maken van alle bureaucratische regels voor ondernemers? Was een paar jaar geleden ook een hot-item maar tegenwoordig hoor je er niet veel meer over, behalve van de klagende ondernemers…

Vroeger was het een volksvertegenwoordiging met mensen uit alle rangen en standen waardoor men meer ‘voeling’ had met het gewone volk. tegenwoordig zijn het allemaal beroepsambtenaren die allemaal een goed boven modaalsalaris hebben en geen idee meer hebben van wat er bij de normale mens speelt.. :( Makkelijk om te praten over ‘allemaal moeten inleveren’ als je een ministerssalaris hebt. :puke Dat er mensen geen vakantie meer kunnen vieren terwijl ze gewoon het hele jaar hard gewerkt hebben omdat ze hun vakantiegeld nodig hebben om andere rekeningen te betalen is gewoon triest. Vooral als er dan van die uitkeringstrekkers zijn die zichzelf te goed vinden om te werken en die vervolgens wel vakantie kunnen gaan vieren. :swear

Klopt allemaal.

Met een zakenkabinet bespaart men € 22.000.000.000,- per jaar!!!!!
                                            Dat heeft een onderzoek uit gewezen, en de kamer is daar van op de hoogte gesteld een aantal weken geleden.
                                            Vanwege de spanning? van het zomerreces heeft het volk daar helaas nog niets van vernomen, wat men gaat ondernemen om het doel ( 22.000.000.000,- per jaar te besparen ) te behalen.

Hierbij nog een link of twee, voor de wakkere Nederlander die op de hoogte gehouden wenst te worden.

http://www.geennieuws.com/2013/07/politici-links-rechts-liberaal-bedriegen-doen-ze-u-allemaal/” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.geennieuws.com/2013/07/dom-gehouden-nederlanders-houden-van-europa-met-eurobarometer/” onclick=”window.open(this.href);return false;

:thumb :thumb

jethro
                                            Deelnemer

@smileyspeedster wrote:

Is dit eigen werk??????
                                              MOOI man. :thumb :thumb

:jerry :jerry :jerry :jerry

jethro
                                              Deelnemer

@smileyspeedster wrote:

Nog in Emmen geweest???
                                                De mantelbavianen zijn van slag, heel misschien het fototje getoond aldaar??? ;) ;)

:jerry :jerry :jerry :jerry

wagnas
                                                Deelnemer

Demonstratie is goed, die Rutte moet zo snel mogelijk weg.

En graag meteen even de landelijke schade op hem verhalen. Laat hem zelf maar eens 5 jaar met minimumloon rondkomen in een te duur huurhuis.

jethro
                                                  Deelnemer

Update.
                                                    De mantelbavianen zijn weer OK!!!
                                                    Goed nieuws dus. :thumb

:jerry

jethro
                                                    Deelnemer

:thumbup

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.