Wie ben ik?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Astrasw111

Langs deze weg zal ikij even voorstellen. Mijn naam is Shahid_nasrullah@htmail.com, ik ben 30 jaar en woonachtig in Scheveningen/Den Haag. Na een paar jaar Renault (Clio 1 1.8 16v / Clio 2 1.4 16v) te hebben gereden nu toch een Opel gekocht. De keuze is gevallen op een Opel Astra station 1.6 uit 2010.

Veel plannen heb ik met de Astra niet. Mijn navigatie moet ik even updaten en daarnaast moet er een telefoonaansluiting komen. Wellicht wil ik m’n auto chiptunen, maar daar heb ik me nog niet in verdien.

Voornamelijk zal ik veel lezen en minder posten, ben namelijk niet heel technisch/handig en daarnaast heb ik weinig knowhow over Opel.

http://postimg.org/image/jd19yqkyz/56ff50ab/” onclick=”window.open(this.href);return false;

total_recall

Welkom hier! :thumb
        en een leuke opeltje :D

Dolby
        Deelnemer

Welkom op het forum. Een leuk Opel heb je daar.

Veel veilige Km’s ermee. :thumb

Chippen op een non turbo motor zou ik zelf nooit doen. De winst wat je daaruit haalt is minimaal. En zeker voor het geld wat je ervoor moet neer leggen. ;)

Astrasw111

@Dolby wrote:

Welkom op het forum. Een leuk Opel heb je daar.

Veel veilige Km’s ermee. :thumb

Chippen op een non turbo motor zou ik zelf nooit doen. De winst wat je daaruit haalt is minimaal. En zeker voor het geld wat je ervoor moet neer leggen. ;)

Ik zal het in gedachte houden. Ben nu eerst aan het kijken of ik een parrot in ga bouwen of een UHP4. Inmiddels een topic geopend hierover bij I.C.E. echter nog weinig reacties/ervaringen van personen. ;)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.