Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › what's best HEMEL SPUITEN?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 januari 2010 om 20:13 #17216311
hey mensen
ben bezig met me astra opknappen
nou wil ik me hemel een andere kleur spuiten iemand enig idee welke spuitbussen ik hier voor kan gebruiken?ga ook gelijk 2 extra leeslampjes aanbrengen in de hemel:P
de gaten zitten er al inalvast bedank voor de reactie’s
jeffrey
17 januari 2010 om 20:28 #17594911MOTIP heeft spuitbussen voor leder te spuiten, werkt prima ;)
17 januari 2010 om 20:36 #17594912waarom niet bekleden met alcantara of andere stof, heb ik ook gedaan ;)
17 januari 2010 om 21:30 #17594913ik hou het het liefst zo orgineel mogelijk vandaar spuiten:P
is motip ook voor op stof of is het anlleen voor leder?jeffrey
18 januari 2010 om 08:25 #17594914Motip bussen heb je voor allerlei materialen. Voor kunsttof, leer etc. Bijna iedere autoshop heeft deze bussen wel staan. Ze hebben ze in ieder geval in alle kleuren van de regenboog :D
18 januari 2010 om 09:13 #17594915Vynilverf misschien?
18 januari 2010 om 15:28 #17594916origineel gepost door 2e-c14nz
Motip bussen Ze hebben ze in ieder geval in alle kleuren van de regenboog :Dhey
heb vandaag 2 spuitbussen van mo-tip gehaald:P gewoon simpel zwart (waren inderdaad alle kleure van de regenboog:D)
ben gelijk ff langs de sloop geweest leeslampjes gehaald en mooie senator verlichting voor bij het dakraam staat mooier
iemand trouwens enig idee of het veel werk is om je dakraam electrisch te maken ?:(nog bedankt voor de reactie’s ik hou jullie op de hoogte
jeffrey
18 januari 2010 om 16:11 #17594917Interessant topic, ik zat ook te denken om mijn hemel te spuiten omdat deze niet 100% wit meer is.
Ben benieuwd naar jouw resultaat!:kewlpics
18 januari 2010 om 16:37 #17594918heb bij mijn gsi ook de hemel gespoten, zag er toen echt netjes uit is zeker de moeite waard om te doen
@opel4life dakraam elektrisch maken zal niet meevallen, moet je in ieder geval een ander dakraam hebben wat standaard elektrisch is + motortje18 januari 2010 om 16:48 #17594919heb bij mij de hemel zelf opnieuw bekleed met stof waar normaal joggingbroeken van worden gemaakt!
Super elastisch dus super makkelijk en tis pikzwart :wors18 januari 2010 om 19:15 #17594920origineel gepost door black champion
heb bij mijn gsi ook de hemel gespoten, zag er toen echt netjes uit is zeker de moeite waard om te doen
@opel4life dakraam elektrisch maken zal niet meevallen, moet je in ieder geval een ander dakraam hebben wat standaard elektrisch is + motortjeIs het moeilijk? :P en kun je alle rubbers laten zitten of moet alles eraf (handgrepen enzo liggen voor de hand maar verder?) en hoe is het resultaat uiteindelijk?
:kewlpics:kewlpics
18 januari 2010 om 20:12 #17594921origineel gepost door black champion
@opel4life dakraam elektrisch maken zal niet meevallen, moet je in ieder geval een ander dakraam hebben wat standaard elektrisch is + motortjeDakraam kan je gewoon gebruiken. Zoek een motortje met afdekkap (of bestel het afdekkapje voor een astra F bij de dealer (ongeveer 15euro))
18 januari 2010 om 23:53 #17594922origineel gepost door The Undertaker
origineel gepost door black champion
@opel4life dakraam elektrisch maken zal niet meevallen, moet je in ieder geval een ander dakraam hebben wat standaard elektrisch is + motortjeDakraam kan je gewoon gebruiken. Zoek een motortje met afdekkap (of bestel het afdekkapje voor een astra F bij de dealer (ongeveer 15euro))
met afdekkapje bedoel je denk waar nu het hendeltje van raam zit ofniet zal morgen is gaan informeren bij de dealer
want 15euries is ook nie veel
maar waar haal je stroom vandaan voor het motertje:hmmzbedankt voor je reactie
:thumbup
jeffrey:P18 januari 2010 om 23:59 #17594923origineel gepost door Stender
heb bij mijn gsi ook de hemel gespoten, zag er toen echt netjes uit is zeker de moeite waard om te doen
@opel4life dakraam elektrisch maken zal niet meevallen, moet je in ieder geval een ander dakraam hebben wat standaard elektrisch is + motortjeIs het moeilijk? :P en kun je alle rubbers laten zitten of moet alles eraf (handgrepen enzo liggen voor de hand maar verder?) en hoe is het resultaat uiteindelijk?
hey stender
met de hendeltjes eraf halen en zonneklepjes bende al op de helft;) de tweede helft is toch ff je deur rubbers een stukje loshalen aan de bovenkant zodat je hemel helemaal los komt en dan via de achterbak eruithalen :cool:
heb zelf nog geen eind resultaat maar zal nie lang meer duren de foto’s volgen ook snel:P
jeffrey
19 januari 2010 om 11:07 #17594924@ Opel4-life
Welke heb je precies nodig van Motip? Ik heb gekeken op de website van Motip maar ik kwam er niet echt uit xD
19 januari 2010 om 16:38 #17594925origineel gepost door Stender
zal eens zoeken of ik er nog foto’s van heb. is helemaal niet moeilijk. idd grepen en zo eraf dan de rubbers een beetje loshalen zodat de hemel loskomt en dan via de achterklep eruit halen.
22 januari 2010 om 14:29 #17594926origineel gepost door R°bin
@ Opel4-lifeWelke heb je precies nodig van Motip? Ik heb gekeken op de website van Motip maar ik kwam er niet echt uit xD
Uppie voor mn vraag :P
22 januari 2010 om 14:58 #17594927hey robin
ik had zelf motip acryl volgens de man achter de balie was dit het beste NIET DUS:swear
heb alles gespoten met deze spuitbussen en het resultaat veel kleur verschil !bleek achteraf dat ik motip vynil moest hebben heb het nog niet geprobeerd !!!
maar deze blijkt voor stof te zijn en die ik had voor lak hout metaal enz :Dfoto’s komen snel moet ze alleen nog ff make:D
jeffrey
22 januari 2010 om 19:30 #17594928Oh ok thnx man :D
23 januari 2010 om 23:55 #17594929hey hey mensen hier een paar foto’s
voor:
ffe de gaten erin gemaakt en een beetje lopen hobbyen met naald en draad voor de extra verlichting :D
zo staat me assie erbij opgborgen in de garage:cool:
en het resultaat:jerry is jmr genoeg niet helemaal wat ik ervan verwachtte maar iniedergeval al een stuk donkerder
meer foto’s volgen volgende keer weer
jeffrey
8 mei 2011 om 23:55 #17594930Is wel nice man :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.