Wesley met een Rekord C 1969

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Wesley met een Rekord C 1969

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Wesleysch

Ik ben Wesley Scheepers uit Eindhoven.

Sinds afgelopen zaterdag ben ik trotse eigenaar van een Opel rekord 1.7 uit 1969.
      Ik ben helemaal nieuw hier heb nog nooit een Opel gehad, dit is mijn eerste en het word ook zeker niet mijn laatste!
      Verder zoek ik even goed uit hoe het hier allemaal werkt want ik zoek nog naar een paar dingen voor mijn auto.
      Hier alvast 1 foto van mij auto (hoop dat lukt want heb nog nooit gewerkt met forums) en meer foto’s volgen.

Fijne dag nog!

Wesleysch

Kermitkiller

welkom hier :thumb ben zelf ook net met een rekord c gestart (zie restauratie topic )

Wesleysch

RISL
            Moderator

Ik heb je foto’s werkend gemaakt. Voortaan de afbeeldings-url tussen de img-tags zetten en niet de url van photobucket zelf, dan werktie :thumb

Welkom in ieder geval. :kewlpics

Wesleysch

@RISL wrote:

Ik heb je foto’s werkend gemaakt. Voortaan de afbeeldings-url tussen de img-tags zetten en niet de url van photobucket zelf, dan werktie :thumb

Welkom in ieder geval. :kewlpics

oeps sorry! merci in ieder geval!

RISL
                Moderator

Geen probleem hoor.
                  Mooie wagen heb je!
                  Toevallig zin om onze Brabantmeeting te komen kijken?
                  Datum maken we binnenkort hier bekend: http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=26&t=175778

Wesleysch

Merci, en als ik tijd heb komt ik zeker langs,moet nog wel het 1 en andere aan gebeuren aan me rekord zoek nog verbreedstaal voor onder de rekord, wil hem voor verlagen, en moet nieuw tapijt in en zoek nog voor achter bij het achterraam die soort luchtinlaten in het chroom( ik weet niet hoe het heet vandaar dat ik het zo beschrijf) dus als iemand tips heeft meer als welkom!

Fearless
                    Deelnemer

Nette rekord nog wel of niet? Ziet er op de fotos aardig uit :thumbup

Tapijt kun je bestellen bij Classic Carpets. http://www.classic-carpets.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

130 euro, ik vind het een koopje!
                      Ga mijn spul daar ook bestellen. Ook een nieuwe hemel.

Wesleysch

@Fearless wrote:

Nette rekord nog wel of niet? Ziet er op de fotos aardig uit :thumbup

Tapijt kun je bestellen bij Classic Carpets. http://www.classic-carpets.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

130 euro, ik vind het een koopje!
                        Ga mijn spul daar ook bestellen. Ook een nieuwe hemel.

jaah hij ziet nog goed uit. alleen roest bij de deuren en moet hem opnieuw afstellen. jouw rekord ziet er ook goed uit! heb tevens een vraag voor je kan je ergens soort van openluchtfilter bestellen? voor mijn rekord. kan die maar niet vinden! en heb contact gehad met classic carpets maar ik wil eigenlijk een rode..die hebben ze helaas niet..twijfel nog tussen de grijzen of zwarte

Kermitkiller

die chromen roosters naast je raam staan op marktplaats die gozer heeft ze niet voor de coupe jammer genoeg :swear

Wesleysch

ben ik nu zo scheel haha heb 450 advertenties bekeken maar kan ze nog steeds niet vinden! heb je toevallig contact met hem gehad en mailadres of telefoon nummer voor me?

Kermitkiller

heb geen mail meer van hem kon me niet aan het onderdeel helpen was ongeveer een maand geleden misschien is de advertentie alweer verwijderd

hij had meer onderdelen tekoop zal even voor je speuren

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.