Werkt een org navteq cd citroen op cd70 opel

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Werkt een org navteq cd citroen op cd70 opel

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258492
    Erikje
      Lid sinds:
      23 May 2013

      Hallo,

      Wie kan mij helpen in deze kwestie? Ik wil graag weten of een orginele navteq cd van citroen c5 met mijn cd70 gaat werken?
      Ik zie op mp wel allerlei adverteerders die navteq aanbieden en daarbij staan alle modellen waar navteq voor levert.

      Groet Erikje

      #18151814
      Erikje
        Lid sinds:
        23 May 2013

        Hallo,

        ik heb ergens anders op het forum deze vraag ook gesteld, maar daar komen geen reacties, ws is de vectra plek gewoon de meeste bezochte en actieve plek ;-) bedankt jongens.

        Ik wil graag mijn navigatie updaten, ik heb origineel navteq van 2005 maar als ik die blindelings moet vertrouwen dan heb ik geen idee waar ik uit kom.
        Nu kan ik aan een 12/13 versie komen vanuit een citroen C5, gaat dit werken? Of moet je specifiek een opel navteq cd hebben.
        Ik heb een aantal gekopieerde navi cd’s geprobeerd van verschillende jaartallen, maar die deden het bij mij niet.

        Groet Erikje

        #18151815
        ashok1978
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 November 2010

          gevoelig onderwerp.. ;)
          ik denk dat het niet veel uitmaakt.
          ik heb mijn originele in een bmw gedaan en die pakte hij ook.
          heb mijn cd gekopieerd omdat die originele begonnen te krassen.
          als je het op de goeie manier brand dan werkt het en anders niet.

          #18151816
          speaker
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 March 2007

            Wil je je CD70 updaten ??
            Of gewoon een nieuw navigatie cdtje er in doen??

            Het updaten van je toestel zelf kan je het beste doen met een update cd van Opel zelf ( datum 10/2007 is de laatste ). Deze kost 8 euro bij de dealer.

            Wil je gewoon een nieuw cdtje gebruiken omdat op je oude wegen mist , dan kan je navteq gebruiken.
            Nadeel van deze cd’s is dat ze geen ‘plus’-mappen bevatten , waardoor je de hoofdwegen van Europa mist. ( die zitten weer op een aparte cd van Navteq )

            Zelf branden kan ook. Goede cd’s gebruiken en een niet al te hoge snelheid (x8 is snel genoeg ) en een knap brand prog. gebruiken.

            :thumb

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.