Werkt dit ?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Werkt dit ?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225504
    Astra JP
      Lid sinds:
      12 March 2009

      Hallo allemaal,

      Ik zat zojuist even op ebay te kijken en kwam het volgende voorbij. Een apparaat die de waarden van de IAT sensor voor de gek houden zodat je meer Pk’s zou hebben.

      http://cgi.ebay.nl/Chiptuning-25PS-OPEL-Vectra-B-A-C-TIGRA-ASTRA-G-F-/320584050763?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item4aa44c684b

      Zou dit nou echt werken of alleen een leuk fabeltje zijn ?

      #17724173
      GlennGSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 August 2007

        ik zeg, klopt niks van.. weet totaal niet wat ze bedoelen met IAT sensor.. maar als ik zie dat ze in de ad nog een keer adverteren met ventieldopjes gaat er bij mij een belletje rinkelen..

        #17724174
        Slurpy
          Lid sinds:
          3 March 2007

          Rommel. Afblijven zeg ik.

          #17724175
          de wit
            Lid sinds:
            3 January 2008

            HaHa……

            #17724176
            corsaracer
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 January 2005

              vooral niet aan beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              en 25 pk met alleen een kastje (chippie) is op een standaart atmo motor NIET mogelijk!!!! (tenminste niet op de standaart opel motoren)

              en daarbij houd dit ding jouw eigen ecu gewoon voor de gek waardoor je zelf (naar mijn mening) de kans loopt op een kapot motorblok

              #17724177
              schuitje
                Lid sinds:
                28 April 2009

                erg leuk hoor dat je ecu denkt dat hij meer koude lucht binnenkrijgt en dus meer brandstof inspuit. helaas dat diezelfde ecu daarna een signaal van de lambda krijgt dat er iets niet klopt en dus weer minder inspuit :P

                #17724178
                corsaboy
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Originally posted by schuitje
                  erg leuk hoor dat je ecu denkt dat hij meer koude lucht binnenkrijgt en dus meer brandstof inspuit. helaas dat diezelfde ecu daarna een signaal van de lambda krijgt dat er iets niet klopt en dus weer minder inspuit :P

                  volgas wordt lambda uitgeschakeld.. king:
                  Maar het blijft idd troep :jerry

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.