[Jij zegt;
AB stuursignaal is dus een Can output.
Wil je daarmee zeggen,dat het signaal,wat de stalk adapter in gaat,een canbus signaal is ? ]
nou dat wil ik gaan bewijzen ja, dat staat ook in het engelse forum zo beschreven. ALs het een analoog signaal zou zijn, waarom heb je dan een atmel processor nodig om signalen om te zetten.
Of het nu low can of een ander digitaal signaal is weet ik nog niet[wat de Stalk module krijgt]
Ik weet wel dat het weerstanden netwerk achter de knopjes van het stuur aangesloten zit op de CIM.
Die verstuurd de data met low can naar de TID en instrumentenpaneel.
Wat er uit de TID naar de radio gaat is nog een raadsel, misschien is het wel LowCan.
Het is jammer dat ik nog niet aan een schema van de siemens/VDo CCR2006 heb kunnen komen…
Dan zijn we er zo uit…
Voorals nog meten is weten….
De fabrikant van de stalk modules vertelde me wel, als je problemen hebt met de communicatie, radio aanzetten en voedingskant van stalkmodule eraf en er op. dat reset de atmel en comm start opnieuw. Het is in ieder geval geen SCL/SDA, want dan heb je twee data lijnen..