Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Wellicht een open deur: Ramen openen met de afstandsbedienin
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 augustus 2010 om 18:50 #17224511
Waarschijnlijk beginnen jullie allemaal hard te lachen, maar ik heb vandaag ontdekt dat de ramen via de afstandsbediening opengemaakt kunnen worden :hmmz
Wellicht een open deur voor vele Vectra bezitters, maar beter één keer teveel gemeld dan helemaal niet toch?
Ik weet trouwens ook niet waar het nu écht goed voor is, maar je kan het maar als optie op je auto hebben zitten :P
9 augustus 2010 om 19:03 #17710117origineel gepost door Robi-Wan
Waarschijnlijk beginnen jullie allemaal hard te lachen, maar ik heb vandaag ontdekt dat de ramen via de afstandsbediening opengemaakt kunnen worden :hmmzWellicht een open deur voor vele Vectra bezitters, maar beter één keer teveel gemeld dan helemaal niet toch?
Ik weet trouwens ook niet waar het nu écht goed voor is, maar je kan het maar als optie op je auto hebben zitten :P
Eeuhhh…. Ik zie net ergens een post met Vectra C snufjes/weetjes/gadgets… daar staat ie ook bij… sorry!!
9 augustus 2010 om 19:08 #17710118:jerry
toch leuk dat je dit soort dingen vindt bij je auto ?
geeft ie je toch nog eens een leuke verrassing zo nu en dan :thumbup9 augustus 2010 om 19:08 #17710119Geeft niet.. zitten er , zoals je ziet in het topic vectra c snufjes…, veel meer handige gadgets op !
Leuk zo’n ontdekkingstocht !!
ohja.. ze kunnen ook met de AB weer dicht !
9 augustus 2010 om 19:13 #17710120hou de opslot knop ingedrukt………….. en wat denk je !?
9 augustus 2010 om 19:15 #17710121origineel gepost door stillekracht
hou de opslot knop ingedrukt………….. en wat denk je !?Hahahaha….. al geprobeerd :D
10 augustus 2010 om 05:34 #17710122origineel gepost door Robi-Wan
Ik weet trouwens ook niet waar het nu écht goed voor is, maar je kan het maar als optie op je auto hebben zitten :PMet een zwarte auto moet je toch zeker al het nut van die optie ontdekt hebben.
Niets fijner als even alle ramen open zetten voordat je instapt, als de auto de hele dag in de brandende zon gestaan heeft.
10 augustus 2010 om 06:33 #17710123origineel gepost door yzf1kr
origineel gepost door Robi-Wan
Ik weet trouwens ook niet waar het nu écht goed voor is, maar je kan het maar als optie op je auto hebben zitten :PMet een zwarte auto moet je toch zeker al het nut van die optie ontdekt hebben.
Niets fijner als even alle ramen open zetten voordat je instapt, als de auto de hele dag in de brandende zon gestaan heeft.
jah die luxe heb ik helaas niet net zoals een lekkere coole airco :( vond airco een beetje onzin maar met die warme zomerdagen mis ik het wel :cry
10 augustus 2010 om 09:44 #17710124origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door yzf1kr
jah die luxe heb ik helaas niet net zoals een lekkere coole airco :( vond airco een beetje onzin maar met die warme zomerdagen mis ik het wel :cry
Een airco onzin ? Nah, ik wil nooit meer een auto zonder airco.
10 augustus 2010 om 09:46 #17710125origineel gepost door Robi-Wan
Waarschijnlijk beginnen jullie allemaal hard te lachen, maar ik heb vandaag ontdekt dat de ramen via de afstandsbediening opengemaakt kunnen worden :hmmzWellicht een open deur voor vele Vectra bezitters, maar beter één keer teveel gemeld dan helemaal niet toch?
O ? Hoe dan ? Ik ben wel benieuwd of dat ook op mijn Vectra GTS uit 2004 zit.
10 augustus 2010 om 16:29 #17710126origineel gepost door tuinmeubel
O ? Hoe dan ? Ik ben wel benieuwd of dat ook op mijn Vectra GTS uit 2004 zit.
Gewoon op de afstandsbediening de “open” knop ingedrukt houden en voila…. En zoals hierboven al vermeldt: als je hetzelfde met de “dicht” knop doet… je raad ‘t al :P
Ben benieuwd of het werkt!10 augustus 2010 om 20:54 #17710127:)hahaha heb t net gecheckt bij werkt dat ook! wist dat dat wel bij dicht ging maar dus ook bij open! weer wat geleerd!:thumbup
11 augustus 2010 om 06:11 #17710128Ja, bij mij werkt dicht en open ook. Dicht wist ik al, had open wel kunnen weten eigenlijk… :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.