Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › Welkom op ons nieuwe Opelforum
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 mei 2011 om 16:03 #17863076
Misschien kun je hier nog wat mee:
http://forum.phpbbservice.nl/viewtopic.php?f=42&t=6596″ onclick=”window.open(this.href);return false;En is dit phpbb 3.0.8 ?
18 mei 2011 om 17:51 #17863077@Senatorman wrote:
@jumperke wrote:
Vind men topic over men corsa in het restauratie en verbouwings gedeelte ni terug? Was wel al een ouder topic. Dit project staat al effe stil ma komt nog terug in actie. Komt dit nog terug of is dit voorgoed weg?
Voor de rest alleen maar lof over het nieuwe forum! :thumb
Poeh, heb alle topics toch wel keurig in de verhuisdoos gelegd, en hier in het nieuwe forum alles op de juiste plank (lees: forum) teruggeplaats :hmmz
Ik zou zo even niet weten welk topic je zoekt.
Wel ik zoek men topic over men Corsa a Turbo 4×4. Zo noemde men topic ook als ik het nog goed herinner. Is al wel redelijk lang geleden (rond half 2009) dat er nog iets nieuw in gepost is.
Mvg tom
18 mei 2011 om 18:42 #17863078viewtopic.php?f=8&t=111033&hilit=Corsa+a+Turbo+4×4
Even gezoch tis het deze ?18 mei 2011 om 18:43 #17863079Je zou een mod kunnen installeren, waarbij je een nieuw lid verplicht om eerst in ‘t voorsteltopic te posten?
Overige forums zijn dan gelocked…Zou sowieso een goede zijn om het voorstellen “verplicht” te maken. Of ik daar voor ben is een ander verhaal… ;)
edit: sweeeeeet, die image resize mod is echt goed :) Schouderklopje naar mezelf :angel
18 mei 2011 om 19:23 #17863080AnoniemLid sinds:
1 January 1970@soepkiepe wrote:
senatorman, ik speel nog wel eens zo maffia game, ook daar zijn proxys een irritante verscheinig.
ik heb ze na mijn ban zelf ook zeer geregeld gebruikt om de boel te zieken, nu is er 1 site die mij te slim af is, ik had weet ik niet hoeveel sites met proxy adressen, ik kon er met geen mogelijkheid op komen.
een ook nieuweren niet.
als je er wat aan hebt wil ik ze wel eens vragen wat voor programma hun daar voor hebben.
al betwijvel ik als ik antwoord krijgt, maar wie niet waagt wie niet wint :Phaha, eerst geband worden, daarna die site bestoken met bots vanaf verschillende proxyservers, en als laatste even vragen welk programma hun gebruiken om proxy’s te weren. whawhawha. Ik geloof in geluk, maar wonderen gaan mij net iets te ver. :jerry
18 mei 2011 om 19:33 #17863081AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Andre_Ede wrote:
Misschien kun je hier nog wat mee:
http://forum.phpbbservice.nl/viewtopic.php?f=42&t=6596″ onclick=”window.open(this.href);return false;En is dit phpbb 3.0.8 ?
Bedankt andré, zeker interresant. :thumb
18 mei 2011 om 19:36 #17863082AnoniemLid sinds:
1 January 1970@jumperke wrote:
@Senatorman wrote:
@jumperke wrote:
Vind men topic over men corsa in het restauratie en verbouwings gedeelte ni terug? Was wel al een ouder topic. Dit project staat al effe stil ma komt nog terug in actie. Komt dit nog terug of is dit voorgoed weg?
Poeh, heb alle topics toch wel keurig in de verhuisdoos gelegd, en hier in het nieuwe forum alles op de juiste plank (lees: forum) teruggeplaats :hmmz
Wel ik zoek men topic over men Corsa a Turbo 4×4. Zo noemde men topic ook als ik het nog goed herinner. Is al wel redelijk lang geleden (rond half 2009) dat er nog iets nieuw in gepost is.
Mvg tom
was dit topic voor de vernieuwing (verleden maand) van het forum nog wel aanwezig?
19 mei 2011 om 09:11 #17863083@Senatorman wrote:
@soepkiepe wrote:
senatorman, ik speel nog wel eens zo maffia game, ook daar zijn proxys een irritante verscheinig.
ik heb ze na mijn ban zelf ook zeer geregeld gebruikt om de boel te zieken, nu is er 1 site die mij te slim af is, ik had weet ik niet hoeveel sites met proxy adressen, ik kon er met geen mogelijkheid op komen.
een ook nieuweren niet.
als je er wat aan hebt wil ik ze wel eens vragen wat voor programma hun daar voor hebben.
al betwijvel ik als ik antwoord krijgt, maar wie niet waagt wie niet wint :Phaha, eerst geband worden, daarna die site bestoken met bots vanaf verschillende proxyservers, en als laatste even vragen welk programma hun gebruiken om proxy’s te weren. whawhawha. Ik geloof in geluk, maar wonderen gaan mij net iets te ver. :jerry
jou reactie maakt het voor mij nog aantrekkelijker o es te vragen hoe hun dat doen :P
waneer ik meer weet hoe of wat dan hoor je van mij:P(edit) heb hem even gevraagd, hij heeft er een script in gezet, dat ie mij die niet wil geven had ik ook al niet anders verwacht.
maar waneer jij even contact met hem zou op nemen wou hij je er wel ff bij helpentrouwens, bij het typen van dit bericht zie ik dat het scherm weer steeds heen en weer springt, je snapt wel wat k bedoel denk ik..
ik zal je zijn msn wel even in een pb sturen.
wonderen bestaan dus toch :lol:19 mei 2011 om 19:44 #17863084@Senatorman wrote:
@jumperke wrote:
@Senatorman wrote:
@jumperke wrote:
Mvg tom
was dit topic voor de vernieuwing (verleden maand) van het forum nog wel aanwezig?
Da zou ik ni weten. De laatste keer da ik het nog eens doorbladerd heb was ergens in de winter. Daarna was ik ni veel thuis ivm drukte op’t werk.
Ik was het van de week aan’t zoeken en toen heb ik je die vraag gesteld of het misschien verdwenen was.
Zou natuurlijk geen ramp zijn als’t nimeer teruggevonden wordt, al zou ik het wel spijtig vinden, stond veel info in die ik nog wel kon gebruiken.Mvg
19 mei 2011 om 19:50 #17863085@Andre_Ede wrote:
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=8&t=111033&hilit=Corsa+a+Turbo+4×4
Even gezoch tis het deze ?Nee hoor die van mij is ni zo extreem. ;)
En dit is een corsa B en die mijne ne corsa AToch bedankt voor’t meedenke.
Had de zoekfunctie ook al geprobeerd ma ni te vinde :hmmz19 mei 2011 om 20:47 #17863086Is het een idee om het Opelforum logo een klikbare link te maken naar de indexpagina van ‘t forum?
Ben vaak geneigd om daar op te klikken en dan naar de index te gaan, maar dat wil dan steeds niet lukken dus ;)20 mei 2011 om 14:02 #17863087AnoniemLid sinds:
1 January 1970@LukeBanning wrote:
Is het een idee om het Opelforum logo een klikbare link te maken naar de indexpagina van ‘t forum?
Ben vaak geneigd om daar op te klikken en dan naar de index te gaan, maar dat wil dan steeds niet lukken dus ;)is al eerdere besproken en staat op todo lijst, maar heeft geen prioriteit.
29 mei 2011 om 15:17 #17863089Werkt allemaal super op één klein irritant ding na….Op sommige plaatsen op het forum laadt de banner ( google ads ) ongeloofelijk langzaam in..Lijkt met name te komen van die banner met die zandlopertjes.
Weg met die rommel dus want het levert je toch geen knaak op..
2 juni 2011 om 09:59 #17862722Kan er een [img]code knopje worden toegevoegd bij het ‘Snel reageren’?
2 juni 2011 om 13:18 #17862731Zou dit topic een sticky kunnen krijgen?
Scheelt weer een hoop andere topics/verdwaalde posts met allerlei foto’s.
2 juni 2011 om 19:52 #17862726De smilies bij snel reageren doen het niet. :(
2 juni 2011 om 19:58 #17862725Nee viel me net ook op inderdaad.
2 juni 2011 om 20:10 #17862723Volgens mij wordt er gewerkt, ik zie ook in de index steeds nieuwe posts staan en als je dan klinkt op de laatst reagerende user (die vaak onbekend is) kom je uit op een topic dat er niet is.
2 juni 2011 om 21:42 #17862724AnoniemLid sinds:
1 January 1970Momenteel wordt er inderdaad gewerkt aan het forum.
De smiley’s zijn tijdelijk door werkzaamheden even weg. (Zie het maar als dat de smileys een dagje uit zijn)
@Stender, de IMG tag is inderdaad een goede tip. Help me hier later nog even aan herrineren,3 juni 2011 om 15:21 #17862732AnoniemLid sinds:
1 January 1970Er wordt inderdaad gewerkt aan het forum.
Bedankt voor de melding, hadden jullie dit niet gemeld, had ik dit niet opgemerkt.
Blijkbaar is er iets misgegaan met de cache van het forum.
Dit wordt nu opgelost.3 juni 2011 om 16:42 #17862727AnoniemLid sinds:
1 January 1970De smilies zijn er terug, en het antwoorden op bestaande topics is ook hersteld.
Die bug dat jij vermeld Stender, met die onbestaande topics, kan ik niet reproduceren.Kan je even stap voor stap uitleggen wat je doet om deze bug te bekomen?
Alvast bedankt, en excuses voor het ongemak!3 juni 2011 om 20:50 #17862728AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ivm werkzaamheden zijn er een aantal advertenties in Complete auto’s welk door een fout in de programmering niet zichtbaar meer zijn, Hier wordt aan gewerkt. Excuus
4 juni 2011 om 17:02 #17863088Ah zodoende. Daar was het inderdaad wel ja, in het subforum ‘Complete auto’s’ werd er steeds gereageerd door (in mijn ogen) onbekende users en als je dan in het Marktplaats gedeelte er op klikte dan werd er verwezen naar een topic dat niet bestond.
5 juni 2011 om 00:27 #17863090AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Stender wrote:
Ah zodoende. Daar was het inderdaad wel ja, in het subforum ‘Complete auto’s’ werd er steeds gereageerd door (in mijn ogen) onbekende users en als je dan in het Marktplaats gedeelte er op klikte dan werd er verwezen naar een topic dat niet bestond.
Dit is (onder voorbehoud) opgelost.
5 juni 2011 om 00:27 #17863091AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Stender wrote:
Ah zodoende. Daar was het inderdaad wel ja, in het subforum ‘Complete auto’s’ werd er steeds gereageerd door (in mijn ogen) onbekende users en als je dan in het Marktplaats gedeelte er op klikte dan werd er verwezen naar een topic dat niet bestond.
Dit is (onder voorbehoud) opgelost.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.