Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › Welkom op ons nieuwe Opelforum
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 mei 2011 om 08:07 #17862738
ziet er mooi uit mannen!
Het wennen gaat vanzelf…3 mei 2011 om 09:13 #17862960ik vind het een hele vooruit gang ten opzichte van het vorige forum. vooral de kleuren vind ik prima. het harde wit en een afstekende kleur vond ik waardeloos en erg oubollig.
wellicht nog een paar tips voor mensen. Je kan in je profiel aangeven of je wel of geen onderschriften en of avatars wilt zien. zeker voor mobiele gebruikers is dat fijn werken zonder al die smuk.Ik vind alleen de 2 sponsor banners erg vervelend boven in. Zelf zou ik het omdraaien. 1 banner boven en 2 beneden. of van mij appart tussen de laatste post en de quickreply maar dan is het net iets meer verdeeld.
update: ik zou ook eens kijken naar een mod op phpbb om foto’s te resizen in de layout nu staan er mega foto’s die de layout helemaal om zeep helpen.
3 mei 2011 om 12:34 #17862961AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Senatorman wrote:
door sponsoren kan het forum uit de kosten blijven. Alles zonder reclame kijkt lekkerder, maar het moet er zijn anders kan iets niet bestaan.
Eventueel kan ik een vip sectie maken waarbij je dmv een donatie reclamevrij kan kijken. zoiets komt vaker voor op forums.
probleem is opgelost hier, de banners zijn voorgoed verdwenen in explorer 8,
en zeker weten, hij kijkt nu lekkerder :wink:3 mei 2011 om 15:59 #17862733vertel mij dat dan ook even hoe je dat doet ronnie :D, oja.. je hebt ook een joetoejoe of pm of hoe het ook maar heten mag tegenwoordig…. [ff puzzelen waar ik dat nu weer doe :D]
3 mei 2011 om 16:29 #17862729AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Ghanz wrote:
vertel mij dat dan ook even hoe je dat doet ronnie :D, oja.. je hebt ook een joetoejoe of pm of hoe het ook maar heten mag tegenwoordig…. [ff puzzelen waar ik dat nu weer doe :D]
u2u terug :mrgreen:
4 mei 2011 om 16:58 #17862730@MonzaRon wrote:
@Senatorman wrote:
door sponsoren kan het forum uit de kosten blijven. Alles zonder reclame kijkt lekkerder, maar het moet er zijn anders kan iets niet bestaan.
Eventueel kan ik een vip sectie maken waarbij je dmv een donatie reclamevrij kan kijken. zoiets komt vaker voor op forums.
probleem is opgelost hier, de banners zijn voorgoed verdwenen in explorer 8,
en zeker weten, hij kijkt nu lekkerder :wink:Heb Firefox met Adblock plus.
Heb dus ook geen last van reclames :D4 mei 2011 om 18:07 #17862962ziet er prima uit in de nieuwe stijl,
heb net wel 2x deze melding gekregen. forum is dan 10-20 sec niet bereikbaar en daarna draait hij weer gewoon snel.
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.Please contact the server administrator, webmaster@opel-forum.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
4 mei 2011 om 18:13 #17862963AnoniemLid sinds:
1 January 1970This site is still under construction. :-D
4 mei 2011 om 18:33 #17862964AnoniemLid sinds:
1 January 1970hmm als ik op vandaag gepost klik krijg ik lang niet alles
te zien wat vandaag gepost is???en gebeurt er nog wat met de grijze balken aan de zijkant
:(4 mei 2011 om 18:37 #17862965kunnen die am en pm tijden ook worden aangepast naar ”normale” waarden?
4 mei 2011 om 18:57 #17862966AnoniemLid sinds:
1 January 1970@louwe 16 klepper wrote:
hmm als ik op vandaag gepost klik krijg ik lang niet alles
te zien wat vandaag gepost is??? :(Komt omdat hij alleen de nieuwste topics posts laat zien, rekening houdend met waneer jij als lid voor het laatst online geweest bent.
We gaan bekijken of dit te veranderen is, en of dat wel noodzakelijk is.@louwe 16 klepper wrote:
en gebeurt er nog wat met de grijze balken aan de zijkant
:(Nee
4 mei 2011 om 19:01 #17862967AnoniemLid sinds:
1 January 1970@GTS Power wrote:
kunnen die am en pm tijden ook worden aangepast naar ”normale” waarden?
Ja doe hier even een klikje http://www.opel-forum.nl/ucp.php?i=174
4 mei 2011 om 19:10 #17862736@Senatorman wrote:
@GTS Power wrote:
ik was hier al mee aan het kloten geweest maar kon het 123 niet vinden.
heb me er nu meer in verdiepd en het is gelukt! :Dnog effe iets raars…..(daar is ie weer :afro )
op mijn HTC Desire zit een auto-tekst funtie.die zorgt ervoor dat alle forum tekst wordt aangepast naar het formaat van mijn beeldscherm zodat ik niet naar links en rechts hoef te scrollen.
dit werkt geweldig!maar nu op het nieuwe forum snapt men telefoon niet meer dat het witte [/quote] vak ook tekst is :hmmz
ligt dit aan een instelling van het forum ofzo???m.v.g. Tom
4 mei 2011 om 19:37 #17862968AnoniemLid sinds:
1 January 1970@GTS Power wrote:
@Senatorman wrote:
@GTS Power wrote:
heb me er nu meer in verdiepd en het is gelukt! :Dnog effe iets raars…..(daar is ie weer :afro )
op mijn HTC Desire zit een auto-tekst funtie.die zorgt ervoor dat alle forum tekst wordt aangepast naar het formaat van mijn beeldscherm zodat ik niet naar links en rechts hoef te scrollen.
dit werkt geweldig!maar nu op het nieuwe forum snapt men telefoon niet meer dat het wittevak ook tekst is :hmmz
ligt dit aan een instelling van het forum ofzo???m.v.g. Tom[/quote]
ik denk dat dit te maken heeft met de manier hoe phpbb een quote overneemt.
op het xmb gebeurde dat met
Quote:en hier metGTS Power wrote:welk besturingssystem zit er op een htc desire? is dat andriod? Controleer anders even of er een andere browser is of een update.edit:
ooh wacht even. Ivm de verhuizing worden er door phpbb veel quote’s niet goed weergegeven op het nieuwe forum. Mischien ligt het dus helemaal niet aan je htc maar door fouten tijdens verhuizen van de database
4 mei 2011 om 19:41 #17862969dus aan die grijze strepen word niks gedaan
lekker dan
kunnen wel de helft kleiner
dit is gewoon zinloze beeld vulling waar niemand wat aan heeft :fy14 mei 2011 om 19:47 #17862970@Senatorman wrote:
@GTS Power wrote:
@Senatorman wrote:
@GTS Power wrote:
dit werkt geweldig!maar nu op het nieuwe forum snapt men telefoon niet meer dat het wittevak ook tekst is :hmmz
ligt dit aan een instelling van het forum ofzo???m.v.g. Tom
ik denk dat dit te maken heeft met de manier hoe phpbb een quote overneemt.
op het xmb gebeurde dat met
en hier met @GTS Power wrote:
welk besturingssystem zit er op een htc desire? is dat andriod? Controleer anders even of er een andere browser is of een update.
edit:
ooh wacht even. Ivm de verhuizing worden er door phpbb veel quote’s niet goed weergegeven op het nieuwe forum. Mischien ligt het dus helemaal niet aan je htc maar door fouten tijdens verhuizen van de database
het vreemde is dat de nieuwe quote’s niet worden aangepast naar men beeldscherm.
de ”oude” deden dat altijd wel(zelfs de grootte van het quote vak werd mee aangepast)
de quote’s die nu niet goed meer in het forum staan door de nieuwe server worden wel mee aangepast.men foon draait idd op android 2.2
4 mei 2011 om 19:51 #17862971AnoniemLid sinds:
1 January 1970@syl-astra wrote:
dus aan die grijze strepen word niks gedaan
lekker dan
kunnen wel de helft kleiner
dit is gewoon zinloze beeld vulling waar niemand wat aan heeft :fy1die middelvinger is niet nodig/netjes
enkel het andwoord nee van senatorman
is wel wat kort door de bochtben geen expert op software / server gebied
maar wat is het probleem
om het beeld vullend te maken
das toch wel te doenalle site,s zijn beeldvullend
enkel dit nieuwe forum niet :|4 mei 2011 om 19:55 #17862972AnoniemLid sinds:
1 January 1970http://www.opel.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
4 mei 2011 om 20:45 #17862973ja daar is het een kleine streepje
op het forum een landingsbaan voor vliegtuigenkijk op het engelse migweb forum of het mk3 forum
die hebben het ook maar niet zo groot als hierof komt daar ook nog reclame in te staan ofzo
is gewoon zinloos zo groot :agent4 mei 2011 om 20:49 #17862974AnoniemLid sinds:
1 January 1970@syl-astra wrote:
ja daar is het een kleine streepje
op het forum een landingsbaan voor vliegtuigenkijk op het engelse migweb forum of het mk3 forum
die hebben het ook maar niet zo groot als hierof komt daar ook nog reclame in te staan ofzo
is gewoon zinloos zo groot :agentOp welke resolutie kijk jij?
en welke browser gebruik je?4 mei 2011 om 20:54 #17862975@Senatorman wrote:
@syl-astra wrote:
ja daar is het een kleine streepje
is gewoon zinloos zo groot :agentOp welke resolutie kijk jij?
en welke browser gebruik je?firefox
maar ben niet de enige die er last van heeft of wel
4 mei 2011 om 21:01 #17862976AnoniemLid sinds:
1 January 1970de grijze balken op opel.nl zijn breder dan het forum. tenminste bij mij.
Kan je mij ook vertellen welke resolutie je kijkt. Ik denk namelijk dat het een resolutie-probleem is.
of kan je een printscreen plaatsen.4 mei 2011 om 21:11 #178629774 mei 2011 om 21:28 #17862978AnoniemLid sinds:
1 January 1970ok wat is nu het probleem dan? Dit is het design zoals het hoort.
4 mei 2011 om 22:54 #17862979ja maar wees eerlijk, het heeft geen meerwaarde en het lijkt nergens op.
doet me meer denken aan 10jaar terug, dat je scherm resoluties van diverse programma’s bij moest stellen om het beeldvullend te krijgen ipv zwarte (hier dus grijze) balken er naast.
hoop nog steeds van harte dat de achtergrond kleuren (dat olijfgroenbruinige) veranderd gaat worden naar een iets lichter grijs bijv. (zoals het oude dus..) zodat het contrast tussen text en achtergrond wat grote word.
daar vergroot je het leesbaarheid een stuk mee, en hoor meer jongens om me heen die dat nog voor geen meter aan staat contrast, die kleur…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.