Welke zomerband voor de voorbanden

Forumindex Forums Modellen Astra Welke zomerband voor de voorbanden

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242960
    Black GTC
      Lid sinds:
      5 September 2010

      Hoi

      Mijn wielen voor zijn in het midden versleten. Waarschijnlijk omdat ze te hoog waren opgepompt.

      Voor heb ik Conti sportcontact 3 en achter sportcontact 2. Voor 225/45 ZR 17 91Y en achter 225/45 R17 91V

      Ik wil graag nieuwe zomerbanden maar weet niet welke. Graag jullie mening. Mijn budget is tussen 100 en 150 euro per band.

      Om bias te voorkomen wil ik geen eigen voorkeuren geven maar gewoon jullie mening meteen welke het beste is voor een Astra H, 3 deurs 1.8 (140pk)

      (Ik ga niet voor een winterband)

      #17938149
      Famempeters
        Lid sinds:
        8 March 2008

        BRIDSTONE Potensa 121,90€ per stuk of Turansa. 117,80 per stuk

        zijn niet de goedkoopste maar

        blijft lang staan en blijft mooi stil en rond .

        ook een mooie en zeer goede stille band ik gebruik ze veel met beunen is de Sunny sn 360

        kost maar 57,80 per stuk voor deel is er staat een M+S CODE op de band je mag hem als hoge snelheids band gebruiken op de duitse autobaan als de winter wielen verplicht zijn .ze zullen daar door wel iets vlotter slijten maar voor die prijs is dat bijzaak ,,is een absolute topper heeft weinig lood nodig en bijna geen afrol geluid is 100% namaak Pirelli.

        en ziet nog eens mega vet uit echt mooie band

        kijk ff op http://www.autobandenmarkt.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; voor de prijs inducatie en of bestellen.

        Bert

        #17938150
        imported_Gsifreak
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          nankang NS 2

          kosten 71 euro per band, en ben er zelf zeer te spreken over, rij al anderhalf jaar op die nankangs, en ze bevallen me zeer goed.

          me broer heeft ze onder zijn corsa A 2.0 gehad, en heeft er altijd goeie grip mee gehad.(totdat de turbo erin kwam)

          #17938151
          Basgsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            nangkang heb ik ook op een setje wat ik nog heb liggen en zijn zeker niet heel slecht, maar zou ze zelf nooit kopen…

            ik zou zelf voor de dunlop sp 01 ofzo is dat gaan, goede band en leuke prijs. wilje wat meer uitgeven de sportmaxx van dunlop.

            #17938152
            RISL
            Moderator
              Lid sinds:
              24 January 2011

              Ik zweer bij Vredesstein Sporttrac 3. Op droog voldoen deze band prima, maar op nat wegdek presteert deze band echt veel beter dan de anderen.

              Maar goed, belangrijker is om te weten wat je wil, hoeveel km je per jaar rijdt en wat je rijstijl is? Pas als je dat weet, kun je een goede keuze maken.

              #17938153
              turbosix
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 November 2010

                Omdat ik vondt dat mijn oude dunlops te snel sleten ben ik over gegaan naar conti sportcontacts,
                maar die missen erg veel grip, heb veel wielspin in de 2de versnelling en dat had ik met de dunlops niet!
                maar met 140pk op 225/45 heb je voldoende grip, zou dus geen dunlops doen.

                Het is dus ook maar wat je voorkeur is, de 1 wil lang met een band kunnen de ander (ik) wil meer grip.

                Heb ook eens maxxis gereden, die vielen me niet tegen voor die lage prijs, gingen lang mee, veel grip maar een hoop lawaai!

                #17938154
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  Ik ben niet de enige die grip mist bij de zo hoog aangeschreven Conti’s…

                  Ik rijd op Michelin Pilot Exalto-II, kan je best mee hoeken, en ruim voldoende grip voor de V6 bij wegrijden.

                  ik heb ze voor 142 euro de stuk.

                  Willem

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.