welke verlagingsveren voor een zafira opc bj 2004

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) welke verlagingsveren voor een zafira opc bj 2004

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    edjeraketje

Weet iemand goede verlagingsveren voor een zafira opc bj 2004?

ik heb er al een schroefset van EDS onder gehad maar dat bleek voor en achter te laag te zijn(vooral achter)voor kon ik het wel verstellen maar dan was het nog te laag.Zelfs al veren gebropeerd van G&M maar dit was ook geen succes!!
      ik wil graag veren die sterk zijn en zo verlaagd hebben dat het voor net iets lager is dan achter en dat alles net iets lager komt dan standaard,wie oh wie kan mij hiermee helpen?

Corsa_GSi
      Deelnemer

Zal moeilijk worden, meeste sets geven gewoon direct een verlaging van 30mm.

Of je moet het op maat laten maken bij bijvoorbeeld Intrax.

tijgetje57
        Deelnemer

Grotere velgen nemen dan heb je ook al een ander aangezicht met de auto.

Na het verlagen wel de auto opnieuw laten uitlijnen.

DEEF
          Deelnemer

eibach pro setje eronder.komtie ongeveer 15mm lager te liggen.

Andre Botter
            Deelnemer

Ik heb nog een nieuwe set verlagingsveren liggen voor zafira opc die kunnenwe wel even bij je proberen.
              Als het achter nog telaag is kan ik wel speciale veren regelen dat hij iets hoger komt.
              Tel 0622804911

Basgsi
              Deelnemer

@DEEF wrote:

eibach pro setje eronder.komtie ongeveer 15mm lager te liggen.

Ben der ook zer over te spreken! Niet op mn opc maar de vectra gts 3.2 van mn broertje, heel andere auto geworden.
                Comfort blijft behouden, maar is een stukje lager en veel strakker stuurgedrag (en de gts heeft had een partij onderstuur pff)

edjeraketje

waar kan ik deze veren het beste kopen?dus eigenlijk,waar zijn ze het goedkoopst?
                  Zijn schokbrekers van bilstein ook goed?
                  En hoe laag komt de zaf dan,want ik wil niet dat de zaf te laag komt ivm drempels etc

Basgsi
                  Deelnemer

ik heb de bij dutch power trading vandaan.
                    Ben ook erg tevreden over zijn service, ook doet ie moeite als ik iets van een paar euro wil bestellen.

http://www.dutchpowertrading.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.