welke velgen maat past onder insignia !?

Forumindex Forums Modellen Insignia welke velgen maat past onder insignia !?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    peter s
    Deelnemer

binnenkort rij ik hopelijk ook insignia !? :happy02:

ben al aan het uitkijken voor leuke velgen , maar wat past ? :help:

er staan o.a. genoeg leuke BMW velgen te koop , maar past dat wel met de ET waarde ??

9J ET15 bijvoorbeeld , gaat dat wel passen vooraan ?! word wel erg breed denk ik ?

origineel insignia is geloof ik ET 45 ?

wie rijd er met lage ET ? :-)   :pics-please:

pjotter
      Deelnemer

[quote quote=18363971]binnenkort rij ik hopelijk ook insignia !? :happy02: ben al aan het uitkijken voor leuke velgen , maar wat past ? :help: er staan o.a. genoeg leuke BMW velgen te koop , maar past dat wel met de ET waarde ?? 9J ET15 bijvoorbeeld , gaat dat wel passen vooraan ?! word wel erg breed denk ik ? origineel insignia is geloof ik ET 45 ? wie rijd er met lage ET ? :-) :pics-please:[/quote]

ET waarde is 41 steekmaat 5×120 https://www.steekmaat.nl/wat-is-de-et-waarde.html opel insignia kun je tot 20 inch afhankelijk ruimte in je wielkast

ivm aanlopen hoe groter de velg des te lager de band hoogte, De ET waarde kun je wel v afwijken afhankelijk komen deze velgen naar buiten of naar binnen

nico V6
        Deelnemer

:good-job: Iedergeval past 245×40 R19 er onder want dat heb ik ook :good:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.