Welke Torx nodig om remschijven achter te vervangen

Forumindex Forums Modellen Astra Welke Torx nodig om remschijven achter te vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    realhustler
    Deelnemer

Hallo, ik heb een vraag,

Welke torx maten heb ik nodig om mijn achterste schijven te vervangen? Ik heb de schijven plus blokken besteld, blokken heb ik vaker vervangen, maar ik vermoed dat er torx dopppen / torx ‘pikkies’ nodig zijn voor de schijjven los te halen en de klauw los te maken zodat de schijf eraf kan?

2004 Astra 1.8 Z18XE

Weet iemand welke maten zodat ik geen volle set hoef aan te schaffen (tenslotte vervang ik de boel zelf om geld uit te sparen)

Alvast bedankt !!

Famempeters

ik heb er 2 waar ik alles mee los neem tork 45 en 50 als vaste dop torken zeg maar goede dop bits van Gedore

verder heb ik een assortie doos met fijne en grove tokstiften met 2 doppen 3/8 en 1/2 duims aan sluiting (goedkope doos ) maar deze zijn wat zachter vandaar de 2 goede dop torken .

Bert

realhustler
        Deelnemer

Ok bedankt, ik heb een keer los gekocht die voor de olie aftap plug, en de kleintjes heb ik als bitjes, maar 45 en 50, ok, bedankt !!

Famempeters

olie aftap is ook de 45 dat is tevens die je bij de voorremmen gebruikt om die klauw drager pennen los te nemen bij het blokken vervangen .

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.