welke subwoofer is goed voor astra H GTC ?

Forumindex Forums Modellen Astra welke subwoofer is goed voor astra H GTC ?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #18116923
    john.t
      Lid sinds:
      18 July 2012

      Hey dillen, je woofer is toch iets anders dan die van mij kwa uiterlijk.. :D maare riempjes niet symmetrisch om de woofer? Klein detailtje :agent :D :D
      Jij hebt ook ee cd30 mp3?
      Vind ee mp3 speler toch best traag kwa overgaan naar volgend nummer.
      En er zit ook helemaal geen aux of iets op de radio…ook niet te maken?
      Weet je dat? Of iemand van hier?

      #18116924
      Dillenvd
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 October 2010

        Hey John,

        Klopt ja, dat stond zo aangegeven op de Pioneer site of beschrijving, dan neem je dat automatisch over haha.

        Ik heb de CD30 MP3 gehad maar onlangs verkocht aan een forum lid omdat ik behoefte had aan meer afspeelmogelijkheden zoals SD, DVD, BT, iPod, Navi, Camera (onlangs geplaatst) etc. Dit zijn opties die met de o.a. Zendai V41 mogelijk zijn, welke ik bezit. Ook de geluidskwaliteit is beter dan de CD30.

        #18116925
        john.t
          Lid sinds:
          18 July 2012

          Wat kost zoiets? Heb wel orgineel pdc dus camera hoeft opzich niet. Wel tof;)
          Hoe zit het met je bc? Ik heb de stuur bediening niet… mischien dat het voorbereid in het stuur zit. Bij mij zitten er gewoon blanke kapjes op, wel in kleur.
          Heb je een linkje?

          Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

          #18116926
          Dillenvd
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 October 2010

            Heb hem via Navaudio in Best, persoonlijk opgehaald, het schijnt dat bij verzending met regelmaat iets fout gaat en er daarna weinig communicatie en service is.. Dat is dus een belangrijk punt.
            Heb er €399 voor betaald en is zijn geld echt waard, ben er erg tevreden mee.
            BC is te bedienen met een menu dat in de radio is verwerkt, werkt ook allemaal prima, dus de tijd, datum etc zijn allemaal nog aan te passen!

            Sent from my iPad using Tapatalk

            #18116927
            nick1993
              Lid sinds:
              29 September 2015

              Goede avond.
              Laatst de axton actieve sub gekocht. Nu wilde ik deze aansluiten maar ik kan geen geschakelde plus vinden.
              Een van jullie misschien een voorbeeld waar je de remote kabel op aangesloten hebt?

              Gr.

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.