Welke set bougiekabels? Forumindex › Forums › Techniek › Overige motor types › Welke set bougiekabels? Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 8 augustus 2008 om 07:29 #17207458 jeroenbreuer Lid sinds:28 September 2004 Goede morgen Heeren, Wil bij mijn auto na 4 jaar de bougiekabels vervangen. Er zit een x16SZ in de auto. Maar welke set moet ik nemen? Heb dit op http://www.hbase.nl gevonden: Klik Deze set is tot juli ’95 terwijl dit er bij mij wel in zit. of deze voor auto’s na augustus ’95 klik Mijn auto is van de November ’95. Welke moet ik doen :D? Bijvoorbaat bedankt…. 8 augustus 2008 om 22:12 #17419172 wim-v6Deelnemer Lid sinds:12 August 2005 De set pakken die erop zitten. die weet je dat ze erop passen. maar het zit zo: als je geen stalen bussen om de bougies hebt zitten moet je de rubberen set hebben. als je wel deze bussen hebt dan moet je de bougiekabels met stalen huls hebben Bij deze motor zie je de bussen tussen het hitteschild door komen. daar zitten dan ook de bougiekabels in. Willem Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen