welke remslangen op 2.2 remklauwen op kadett c

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel welke remslangen op 2.2 remklauwen op kadett c

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225326
    kiyamizio
      Lid sinds:
      5 February 2010

      hoi,

      ik heb een kadett c 1.6 wil 2.2 klauwen monteren hoe moet ik de remslangen monteren op de zelfde manier als die van een kadett kan ik ook de zelfde remslang gebruiken?

      of zit dat bij een rekord heel anders?

      #17720896
      Brooks
        Lid sinds:
        28 August 2010

        Heb er zelf remslangen van een manta op zitten maar nu kan ik hem niet meer vinden op de stite waar ik hem besteld heb..
        slang wat ik erop heb is 400mm lang. waarschijnlijk nog gewoon bij de onderdelen leverancier te krijgen..
        en dan nog wel ff goed kijken naar de aansluitingen ;) dacht 1 kant binnendraad m10x1 en andere kant een (bajonet) weet nie of ik het zo mag noemen :P

        #17720897
        billathome
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 August 2009

          Ik heb nog een alternatief.

          Je kunt ook naar Biesheuvel autosport gaan in Nieuwedijk en daar gevlochten remleiding laten maken op maat en dat kost je €25,- eurie’s per remslang en is nog sterker ook dan gewoon rubberen remleiding.
          Wel even de oude aansluiting meenemen.

          Zo maar een tip van mij,Billy the handymen:wors

          #17720898
          Brooks
            Lid sinds:
            28 August 2010

            Zow…. Moet zeggen dat die niet duur zijn! betaal voor gewone remslangen al 30euro voor een set!
            zijn die stalen toch aanzienlijk goedkoper en beter – prijs kwaliteit verhouding neem ik aan ;)
            zelf ervaring mee? goed spul…. , wel weer een idee rijker dank u :afro

            #17720899
            billathome
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 August 2009

              Ik ik heb er zelf ervaring:thumbup mee want ik heb zelf verleden week een set voor mijn manta gehaald.

              1 remslang hebben ze na gemaakt ter plekke en voor de voor remmen heb ik thuis zelf op maat gemaakt.

              Je krijgt dan remleiding met gevlochten bescherming voor €25,- en dat is niet duur dacht ik zo.

              Dus mensen naar Biesheuvel zou ik zeggen.

              #17720900
              kiyamizio
                Lid sinds:
                5 February 2010

                remslang met gevlochten bescherming is het denk is dat niet zo iets als staalflex?

                heb je ze thuis zelf gemaakt?

                gebruikt iedereen binnen draad en aan de andere kant banjonet?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.