Welke radiateur voor mijn zafira A?

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Welke radiateur voor mijn zafira A?

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    pieterrademakers
    Deelnemer

Mijn radiateur lekt een beetje en wil deze binnenkort vervangen. Nu staan er veel radiateurs te koop in allerlei verschillende prijsklasse. Iemand ervaring met de goedkopere en of tips? Ik rij gewoon als een burgerman dus het hoeft geen extra koeling of wat te geve. Auto heeft ook geen airco.
      Tips?

Famempeters

bestel er gewoon een bij http://www.voordeelparts.nl netjes in prijs en kwaliteit en netjes thuis gestuurd of kijk even op http://www.winparts.nl , vervangen ie een eitje .

Bert

pieterrademakers
        Deelnemer

Hallo Bert,
          Bij winparts heb ik gekeken, maar daar juist staan ze vanaf 40-€120. Is goedkoop ook prima?

koenelsenaar
          Deelnemer

zou hem bij bogijn.nl halen van ava cooling, is prima van kwaliteit. Zijn wel diverse types in bij een zafira A, dus meet je radiateur goed na en controleer de aansluitingen.

Bij de zafira van mijn vader hadden we er een nodig met een rechte pijp, en we kregen er een die er haaks op stond. Even goed controleren dus!

Dolby
            Deelnemer

Geef me je kenteken door. Dan zal ik via EPC checken welke bij jouw Zafira hoort.

Famempeters

kijk gewoon op http://www.winparts.nl daar staan ook de specificaties en bij voordeelparts gaat het op kenteken .en wat daar voor een prijs uit rolt of meerdere kies je een ??? lijkt mij niet zo spannend

of kijk even via HBase.nl via je kenteken dan zie je ook welke je nodig hebt . heel stom eenvoudig !!!!

Famempeters

heel simpel net even gekeken bij winparts de keuze is 2 stuks met ac en 2 stuks zonder ac de laatste moet je hebben en dan is er een orgineel van 96,68€ en een imitatie voor 56,17€ dus beide zijn goed ??????

pieterrademakers
                  Deelnemer

Heb er zojuist een besteld bij Bogijn, kan ik morgen ophalen. Ben ik voor €65 klaar incl 5 liter koelvloeistof. Thanks voor de tip.

Dolby
                    Deelnemer

Succes ermee. :thumb

pieterrademakers
                      Deelnemer

Montage redelijk eenvoudig, alleen zijn de slangklemmen lastig bereikbaar zonder speciale tang. Een paar uiteindelijk vervangen door de normale slangklemmen. Overigens een prima radiateur voor die prijs. Vraag me af of deze net zo lang meegaat als de vorige, die heeft er 14 jaar ingezeten.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.