welke radiateur voor c20let in kadett

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) welke radiateur voor c20let in kadett

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    kadett4x4
    Deelnemer

hallo.
      ik wou graag weten welke radiateur je het best kunt gebruiken voor een c20let in een kadett e.
      zie hier bij meerdere op het forum met die een motor wissel hebben gedaan, dat de radiateur onder de slot plaat zit ipv op de orginele plek.
      nu is mijn kadett al omgebouwd naar een 16v voorfront, met 16v radiateur.
      is dit met een 16v radiateur te doen zonder het voorfront te verzagen , of moet je een andere hebben.
      moet binnenkort toch een nieuwe hebben, dus kan dan vast de goede bestellen.
      dus welke radiateur past onder de slotplaat, want mijn motor ligt iets verder naar voren ivm de 4×4 verdeelbak :D :D

groeten.

jason

gewoon c20let radiateur geloof ik.
        voor een astra gebruiken ze ook wel de 1.7 diesel radiateurs.
        maar weet niet hoe dit op een dett past.

mark
        Deelnemer

ligt eraan met hoeveel vermogen je denk ik gaat rijden, de ene rijd gewoon met de 8v radiateur en de andere weer met calibra radiateur, ik zelf rij met 8v radiateur en deze ga ik verlagen zodat hij onder de slolplaat valt en gebruik de steuntjes van een corsa b met airco om hem van boven vast te houden.

Andre Botter
          Deelnemer

C20LET radiator en die zit bij het blok die ik voor je heb liggen :angel ;)

kadett4x4
            Deelnemer

aha, bedankt andre.
              toch eens tijd maken om weer naar je toe te komen.

groeten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.