welke plaatwerk van andere opel past ook op ascona c ??

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling welke plaatwerk van andere opel past ook op ascona c ??

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    ascona1987

hallo. ik ben erg benieuwd of er plaatwerk van een andere type opel (manta kadett astra) ook op een ascona c passen. ik heb namelijk deze vraag. omdat ik graag andere bumpers op mijn ascona c wil hebben ik vind het nu zo kaal aan de voorkant en achterkant.maar ik wil geen styling bumpers die centimeters uitsteken hahahaha. ik hoor het graag mvg michael

ascona_fanatic

Vectra neus komt aardig in de buurt…

Kadett1.2
        Deelnemer

@ascona_fanatic wrote:

Vectra neus komt aardig in de buurt…

Maar zal echt niet zomaar passen, denk niet dat het een 1 geheel gaat vormen.
          Misschien kun je een Calibra bumper aanpassen, buiten plaat van calibra bumper bestaat uit een stuk kunststof, van een vectra zijn allemaal aan elkaar geschroefde gedeelten.

Tip; misschien kun je nog ergens een spoilerkit van de laatste produktiejaren uit 1987/1988 scoren.
          Deze hadden een standaard kunststof voorspoiler.
          En de GT en of sprintversies hadden zelfs een achterspoiler ONDER de achterbumper en zijskirts.
          Staat ook niet onaardig.
          Voorbeeld;
          http://www.ascona-info.de/Ascona_Sprint.html

Of natuurlijk een Irmscher kitje maar zal wel niet makkelijk aan te komen zijn.

voederbiet
          Deelnemer

Ik heb nog wel een GT onderspoiler liggen ;)

opelpower89
            Deelnemer

niks is t zelfde , het is wel mogelijk een manta b bumper pas te krijgen maar dit ziet niet uit ,

er zijn meerdere kit gemaakt voor de c ascona van oa , irmscher , mattig , zender, mantzel ,lexmaul

opelpower89
              Deelnemer

http://www.ascona-info.de/Ascona_Tuning.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
                hier staan enkele op , er zijn er meer gemaakt maar die staan hier ni bij
                ebay klein anzeige en dergelijke in de gaten houden is t beste mocht je zo iets willen sommige zijn wel te krijgen geregeld

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.