welke orginele opel radio's passen in een astra G

Forumindex Forums Modellen Astra welke orginele opel radio's passen in een astra G

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    miraltje
    Deelnemer

welke orginele opel radio’s passen in een astra G met stuurwielbediening.

op dity moment zit er een cdr 500 in, maar ik zou graag een extra aux ingang willen hebben.

aangezien ik een cabrio heb en de orginele radios een laag diefstal risico hebben ga ik indien mogelijk voor deze optie

tmug

Õrginele radios zijn vaak ook diefstal gevoelig, vooral de duurdere type’s. Wat je zou kunnen doen is een FM modulator inbouwen. Kun je aux op een bepaalde zender selecteren, is een stuk goedkoper dan een nieuwe radio.

GooneyBird
        Deelnemer

Ik heb een tijdje met een FM modulator rondgereden. Werkt vrij slecht in mijn ervaring. Als je buiten de stad bent, midden in de weilanden gaat het wel, maar in de stad is het onmogelijk om een vrije frequentie te vinden.

(En de mijne donderde steeds uit de sigarettenhouder, waardoor je het hele ding weer van voren af in kan stellen.)

In een G past sowiezo dus de CDR500, dan is er ook nog de casettespeler CAR 400, en de VDO CD 441 XER. Deze laatste is als je een CD-wisselaar gebruikt, aangezien de CDR 500 en de CAR 400 daar geen ondersteuning voor bieden.

Helaas moet ik je teleurstellen, geen van deze allen hebben een AUX in. Ik zag online ergens op Youtube een filmpje van iemand die met een hoop gekunstel een AUX had gemaakt op zijn CDR500, volgens mij via de telefoon-in (dus mono…), maar ik kan daar nergens een betrouwbare bron van vinden.(Sterker nog, ik kan het hele filmpje niet meer vinden)

Wat je eventueel zou kunnen doen, als je nooit CDs draait, is om een CAR 400 te kopen op MP, en dan een casetteband-adapter. Audiokwaliteit is dan nog steeds niet alles, en je kan dus geen CDs meer draaien, maar je hebt dan wel je MP3 speler over je speakers.

nova….
          Deelnemer

Ik heb nog een orginele radio liggen van een astra G.. mag je hebben voor 20 euro intresse U2U maar.

nova

wim-v6
            Deelnemer

originele enkel din opel radio’s:

– CAR300 Cassette
              – CAR400 Cassette
              – CDR500 CD speler
              – CCR600 Casette / CD wisselaar

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.