ik ben een 2.2 aan’t bouwen met een 2.0E cilinderkop en 2.0 injectie, maar heb geen idee welke nokkenas ik best zou gebruiken. Alles moet in een Kadett c coupé om historic rally te rijden.
:agentgewoon de i200 nokkenas pakken, de IKA 555. is 284 graden en daar doet hij het lekker op. ik heb jou setup eens gehad, dus een 2.2 met deze nokkenas en een 2.0e kop. in z’n 3e versnelling reed hij 185 op 7300 toeren (wel met de irmscher ontsteking, dus die van de i200)en met 5 bak.
origineel gepost door boyanka
:agentgewoon de i200 nokkenas pakken, de IKA 555. is 284 graden en daar doet hij het lekker op. ik heb jou setup eens gehad, dus een 2.2 met deze nokkenas en een 2.0e kop. in z’n 3e versnelling reed hij 185 op 7300 toeren (wel met de irmscher ontsteking, dus die van de i200)en met 5 bak.
Wat is er anders aan een irmscher ontsteking ? zag wel dat hij het dubbele opbracht dan een normale op ebay.de neem aan dat hij zonder contact punten is maar nog wat speciaals ?