Welke lampensoort (H7 etc.) in Opel Corsa E van sept. 2015?

Forumindex Forums Modellen Corsa Welke lampensoort (H7 etc.) in Opel Corsa E van sept. 2015?

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    eerste-opel
    Deelnemer

Weet iemand welke lampensoort (H1, H4, H7 of wellicht nog iets anders) er in een Opel Corsa E van september 2015 zit?
      Ik heb geen zin om onnodig een lampje eruit te halen, alleen om te kijken wat er in zit. Je maakt dan meer kapot dan wanneer je het er niet uit haalt. Echter is het wel handig om een setje reservelampen te kopen.
      De plek waar ik het verwacht had, het boekje van mijn auto geeft mij geen antwoord. Ook niet bij de technische gegevens.
      Volgens het boekje zou je het wel zelf moeten kunnen vervangen. Klopt dat? Of moeten er net als bij een VW Beetle dingen uitgebouwd worden?
      Omdat ik het niet (geheel) in het boekje kan vinden mijn vragen hier.
      Dank voor jullie antwoorden.

Daan1908
      Deelnemer

misschien kun je hier iets mee

http://www.philips.nl/c-m-li/autoverlichting/product-selector” onclick=”window.open(this.href);return false;

eerste-opel
        Deelnemer

Daar staat de nieuwe Corsa (E) helaas niet bij Daan1908.
          De website heeft het over de Corsa B, C en D maar de nieuwe E (die ik in september 2015 gekocht heb) staat er dus niet bij.
          Helaas kan ik er dus niets mee.

computerbug
          Deelnemer

Hoi, eerste opel

Je zou hier eens kunnen kijken en je kenteken invullen, zo ver ik het volg kom ik op h7.
            maar per kenteken, is dit makkelijker en gerichter.

https://www.winparts.nl/verlichting-lampen/groot-en-dimlicht/c1020/philips-12972prc1-h7-premium-55w-12v-per-stuk/p107333.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

jethro
            Deelnemer

De H4 heeft 3 aansluitingen en de H7 2.
              FF koekeloeren en je ziet het zo.
              Niet?
              Dan ff aan je buurman vragen. ;) king: :thumb

Corsa_GSi
              Deelnemer

De E is toch gewoon een zeer grote facelift van de D, dus ik denk niet dat er veel verandert is qua type lampjes. :hmmz

kevin1rules

Wil je het zeker weten bel even de opel dealer:)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

jethro
                  Deelnemer

Denk dat het maar beter is dat hij bij zijn autobedrijf langs gaat, als er een lampje kapot is.
                    Voor dat hij de zaak sloopt. ;) king: :agent

:jerry :jerry :kewlpics :kewlpics :wtf :thumb

eerste-opel
                    Deelnemer

Excuses voor de late reactie, maar druk gehad de afgelopen tijd en laatst een keer hier willen reageren (vorige week maandag of dinsdag), maar toen lag het forum eruit in verband met database onderhoud of zo.
                      Het lijken, net als in de Opel Corsa van 2001 die ik hiervoor reed de H7 lampen te zijn zover als ik het boekje kan volgen qua plaatjes, specificaties (apart hoofdstuk) etc. De auto moet eind september voor (zijn eerste) onderhoud in mijn bezit dus dan kan ik het ook wel eens vragen aan de monteurs van de garage. Op dit moment is er nog niets stuk, maar als het wel stuk gaat is het wel handig als je reserve hebt.

@jethro
                      , een lampje wisselen moet nog wel lukken. Echter wil ik niet nu een goed lampje eruit halen om te kijken wat ik moet kopen. Mogelijk maak ik het goede lampje dan kapot omdat je het net verkeerd vasthoudt of iets dergelijks.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.