Welke lampen in angel-eye koplampen?

Forumindex Forums Modellen Astra Welke lampen in angel-eye koplampen?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    aadje93

Goedendag allen,

Ben van plan voor mijn astra-G (hatchback) angel eye lampen te monteren te weten: http://www.carfantasy.nl/koplampen-opel-astra-98-03-p-382846.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Maar nu is mijn vraag, welke lampen moeten hierin. Welk vermogen, en zit er verschil in de lampen voor het dimlicht en grootlicht? Ik heb bij car fantasy al gekeken maar ik zie door de bomen letterlijk het bos niet meer. Ik weet dat er nu gewoon H4 “dubbele” lampen inzitten (groot en dimlicht in 1 bulb) maar straks worden dit dus afzonderlijke lampen (stuk mooier :afro )

http://www.carfantasy.nl/lampjes/h1-lampen-c-28680_11873_11866.html” onclick=”window.open(this.href);return false; hier btw het overzicht lampen van carfantasy. Ik begrijp dat er 2x H1 lampen per koplamp inmoeten, maar kan ik dus 4x dezelfde kopen? En welk vermogen gaat erin, gewoon 55w? (En maakt dat nog uit voor de bedrading/zekeringen, 12v x 10A is 120w, dus zou moeten kunnen?)

Ik hoor graag jullie advies, ben even de weg kwijt king:

gose91
      Deelnemer

Dat soort lampen is meestal H1 inderdaad. Er zijn geen speciale dim- of grootlicht H1 lampen, dus vier dezelfde kopen. (of een H1 xenon set voor je dimlichten erin, gelijk meer licht!)

Je gebruikte vermogen blijft hetzelfde, alleen zit het nu over vier bolletjes ipv twee. H4 is dim- en grootlicht in één bolletje, dus elk bolletje is 2x 55W. H1 is 1x 55W, dus je zet in totaal niet meer vermogen in je auto.

aadje93

Oke, ik vroeg me namelijk af hoe het zit als ik nu “groot” licht aanzet, gaat dan de dimlamp uit en dan de andere aan bijvoorbeeld? Want als ik 4x dezelfde lamp heb, word het dimlicht dan niet “te fel”, of staat deze gewoon met zijn reflector naar beneden gericht, en grootlicht rect vooruit?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.