Welke koppeling van Sachs voor Z20LET

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Welke koppeling van Sachs voor Z20LET

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    opc-adrijver

circuit doe ik met de motor ;-).
      De OPC als sportieve gezinsauto met 3x per jaar een redelijke caravan erachter

gijzbed-opc

Op het circuit is het ook best te doen met de kopp. heb zelf menig uurtje gereden op Zandvoort en Nurburgring zonder enig probleem.
        Zoveel hoef je niet te schakelen zeker op Zandvoort niet, Als je tenminste genoeg vermogen hebt.
        Wil je met 280 pk door de Arie luyendijkbocht in zijn 4 de versnelling moet je al een groot hart hebben voor een amateur dan.!
        4e versnelling houd toch in dat je met ruim 140 Km door die bocht gaat dat is best wel trickie met je straat bandjes.
        Maar daar gaat het eigenlijk niet om! Het probleem ligt bij het te snel willen op trekken zoals sprintjes dat is vragen om moeilijkheden.
        Daar kan je kopp, echt niet tegen.
        Ik spreek over een kopp. van tot 2003 dan. daarna schijnt er een verandering te zijn door gevoerd.

Gr, Peter.

gijzbed-opc

@opc-adrijver wrote:

circuit doe ik met de motor ;-).
          De OPC als sportieve gezinsauto met 3x per jaar een redelijke caravan erachter

Dat is echt heel leuk, met de motor doen mijn kinderen ook, maar zeker niet veiliger als met een auto!!

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.